כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי השר אליהו

גם חבר הכנסת: ‏"לכולם יש גזר דין אחד והוא מוות"

‏"צריך להעלים את רצועת עזה מהמפה". כך אמר חבר הכנסת יצחק קרויזר, המקורב לבן גביר ומכהן כיו"ר הסיעה בכנסת. לדבריו, כל תושבי עזה הם בני מוות ללא יוצא מן הכלל

גם חבר הכנסת: ‏"לכולם יש גזר דין אחד והוא מוות"
ח"כ יצחק קרויזר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות אחרי שחברו למפלגה שר המורשת עמיחי אליהו, התבטא בראיון כי אחת האפשרויות שנשקלת היא הטלת פצצת אטום על עזה, חבר הכנסת יצחק קרויזר, יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' אומר כי צריך למחוק את עזה מהמפה.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל', אמר: "צריך לעשות הכל מהכל כדי להחזיר את החטופים לביתם. יחד עם זאת - את רצועת עזה צריך לשטח ולכולם יש גזר דין אחד והוא מוות. אני חושב שהשר עמיחי אליהו העביר מסר מאד ברור: את רצועת עזה צריך למחוק מהמפה כדי להעביר מסר לשאר האויבים שלנו, עם המטרה הזו צריך גם להחזיר את החטופים שלנו".

לדבריו, "ברצועת עזה אין חפים מפשע, לא כל מי שנכנס לטבוח בנו היו חמושים עם סרטי חמאס על המצח, חלקם היו אזרחים. הם נאצים ולנאצים יש גזר דין אחד: מוות".

מוקדם יותר עורר השר עמיחי אליהו סערה תקשורתית ופוליטית, בגין כך ביקש ראש הממשלה נתניהו לפטרו מתפקידו, אולם נבלם על ידי יו"ר 'עוצמה יהודית' השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בינתיים זימן אותו נתניהו לשיחת נזיפה והרחיק אותו מישיבות הממשלה עד להודעה חדשה.

מלחמת חרבות ברזל תקיפות בעזה חמאס עמיחי אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד