ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אחרי שהוצגו לו עדויות וצילומים

המפכ"ל למפקדים: "ארדוף את חמאס עד יומי האחרון"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיע הערב לביקור ביחידת להב 433 שהופקדה על חקירת פשעים נגד האנושות שביצעו המחבלים ואמר: "אני מאוד מקווה שמדינת ישראל תלך עד הסוף ותשמיד את תשתיות החמאס באשר הם. אם זה תלוי בי אני ארדוף אותם עד יומי האחרון"

המפכ"ל למפקדים: "ארדוף את חמאס עד יומי האחרון"
מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים הערב (ראשון) ביקור ביחידת להב 433, שם קיבל מראש אגף החקירות המרכזי, ניצב יגאל בן שלום ומראש להב ניצב מוטי לוי ומפקדים בכירים נוספים ביחידה סקירה מפורטת על פעילותיה השונות והמגוונות של היחידה מאז פרוץ הלחימה.

כאמור, חקירת הפשעים נגד האנושות שביצעו מחבלי חמאס דאע"ש ב-7 באוקטובר הופקדה בידי חוקרי להב 433 של משטרת ישראל.

במסגרת החקירה אוספים חוקרי להב 433 עדויות, צילומים, ופרסומים מהרשתות החברתיות שנותנים תמונה מלאה על הזוועות שהתרחשו עם פלישת אלפי מחבלי חמאס דאע״ש לשטח ישראל.

אנשי להב 433 הציגו למפכ"ל שורה של עדויות וצילומים המתארים את הפשעים נגד האנושות שביצעו מחבלי חמאס דאע"ש. המפכ"ל שיבח את עבודת חוקרי האח״מ ולהב 433 והדגיש כי הם התגייסו לטפל בשורה ארוכה של משימות לאומיות רגישות כבר עם פרוץ הלחימה.

המפכ״ל אמר בסיום הביקור: "היה פה טבח! אין מילה אחרת אף אחד לא יכול להגיד אחרת, אף אחד לא יכול לצייר זאת בצורה מקלה. יש פה אנשים שבאו לרצוח... לכרות איברים, לשרוף אנשים חיים, לשרוף בתים, לראות את הפצועים ולהמשיך לירות בהם עד שהם בטוחים שהם הרגו אותם, זו לא התנהגות של בני אנוש. אני מאוד מקווה שמדינת ישראל תלך עד הסוף ותשמיד את תשתיות החמאס באשר הם".

כשהוא עדיין תחת הרושם המטלטל מהתיעודים שנחשפו בפניו, אמר שבתאי, "אם זה תלוי בי אני ארדוף אותם עד יומי האחרון. לראות תינוק בעגלה שמטווח אפס נורה בראשו זה מחזיר אותי לפיגוע בקיבוץ מצר לפני 20 שנה, לראות שתי תינוקות בתחנת שדרות שצועקות "אנחנו רק תינוקות" זה משהו שאסור לנו בתור מדינה לעבור עליו לסדר היום. יש משפט שאמרו אותו קודמי - נקמת ילד קטן לא ברא השטן. תפקידנו הוא לתעד את זוועות ההיסטוריה למען הדורות הבאים!!!".

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד