ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
זרק בקבוקי תבערה

משטרת גרמניה עצרה חמוש טורקי שהחזיק את בתו כבת ערובה וירה מספר כדורים

משטרת גרמניה עצרה אתמול חמוש טורקי, בן 35, שחטף את בתו בת הארבע והחזיק אותה כבת ערובה בתקרית מפחידה בנמל התעופה בהמבורג בשל מריבה עם אשתו

משטרת גרמניה עצרה חמוש טורקי שהחזיק את בתו כבת ערובה וירה מספר כדורים
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת גרמניה

המשטרה בגרמניה עצרה אתמול אב, טורקי, שפרץ במוצאי שבת עם מכוניתו דרך שער ביטחון בשדה התעופה בהמבורג והשליך בקבוקי תבערה על מסלול הנחיתה בשדה התעופה, בעודו מחזיק את בתו בת הארבע כבת ערובה במכוניתו.

האירוע נמשך כמעט 18 שעות, כאשר המשטרה בגרמניה סגרה את שדה התעופה העמוס בזמן שהתנהל משא ומתן עם הגבר בן ה-35, שזכה לכינוי סלמאן על ידי העיתון הגרמני "בילד", המשא ומתן נמשך לאורך כל הלילה.

משטרת המבורג הוסיפה כי הילדה לא נפגעה והמעצר בוצע ללא התנגדות. נמל התעופה של המבורג יישאר סגור בזמן שהחקירות נמשכות, "הטיסות הושעו ללא הגבלת זמן עד להודעה חדשה" מסרה המשטרה.

המשטרה מאמינה שהאירוע התרחש בגלל "סכסוך משמורת על הילדה", אשתו דיווחה למשטרה על חטיפת ילדים אפשרית, כשהילדה נלקחה בכוח מאמה.

החמוש, אזרח טורקי, נכנס עם רכב האאודי שלו ללא לוחית רישוי, דרך מחסום נמל התעופה בסביבות השעה 20:00 שעון מקומי במוצאי שבת.

הוא ירה בנשק פעמיים ואז השליך שני בקבוקי תבערה מהרכב, כך מסרה המשטרה. לאחר מכן התבצר הנהג למרגלות מטוס חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס.

ה'בילד' דיווח כי סלמאן הלך לביתה של גרושתו כדי לפגוש את הילדה שלו. לאחר מכן הוא חטף את בתם, ומיהר לשדה התעופה באאודי השחורה שלו. שדה התעופה נסגר במוצאי שבת ליממה שלמה, לפי הדיווחים 3,200 נוסעים פונו ממטוסים שחנו על המסלול. 

במהלך יום ראשון הגיעו לשדה התעופה שוטרים מיוחדים המתמחים במשא ומתן, בניסיון לשאת ולתת עם הנהג. השוטרים התקשרו עם האיש באמצעות מתרגם שדיבר בטורקית. בזמן הזה דרכי הגישה לשדה התעופה נסגרו.  לאחר יותר מ-18 שעות של משא ומתן, נכנע האיש ונעצר על ידי המשטרה.

גרמניה טורקיה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד