ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"טראמפ לא יכול לנהל"

טראמפ טען שהוא יסיים את המלחמה תוך 24 שעות: זלנסקי הגיב "24 דקות"

זלנסקי מזמין את טראמפ לאוקראינה, ואומר שהוא צריך רק 24 דקות כדי להסביר לו מדוע הוא 'לא יכול להביא שלום'. טראמפ טען שהוא יוכל לסיים את המלחמה באוקראינה תוך 24 שעות אם ייבחר מחדש. נשיא אוקראינה זלנסקי דחה את הדברים

טראמפ טען שהוא יסיים את המלחמה תוך 24 שעות: זלנסקי הגיב "24 דקות"
המלחמה באוקראינה צילום: Pixabay

נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי, אמר בראיון בלעדי ל"פגוש את העיתונות" ברשת NBC, כי הוא הזמין את דונלד טראמפ לבקר באוקראינה לאחר שנשיא ארה"ב לשעבר הבטיח שיוכל לסיים את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה תוך 24 שעות אם ייבחר מחדש ב-2024.

זלנסקי פקפק בטענתו של טראמפ. "הנשיא לשעבר טראמפ אמר כי בתוך כ-24 שעות הוא יכול לנהל את זה ולסיים את המלחמה. מה אני יכול להגיד? אז הוא גם מוזמן. הנשיא ביידן היה כאן, והוא - אני חושב הבין כמה פרטים שאתה יכול להבין רק אם אתה נמצא כאן", אמר זלנסקי. "אז, אני מזמין את טראמפ".

"אם הוא יבוא לכאן, אני אצטרך 24 דקות, לא יותר מ-24 דקות להסביר לטראמפ שהוא לא יכול לנהל את המלחמה הזו" במסגרת הזמן הזו, אמר זלנסקי. "הוא לא יכול להביא שלום בגלל נשיא רוסיה ולדימיר פוטין".

בראיון ל"פגוש את העיתונות" בספטמבר האחרון, טראמפ טען שהוא יסיים את המלחמה באוקראינה תוך 24 שעות אם ייבחר מחדש. הוא סיפק מעט פרטים על האופן שבו הוא יבצע את המשימה, ואמר: "אם אני אגיד לך בדיוק, אני מאבד את כל קלפי המיקוח שלי".

"הייתי אומר דברים מסוימים לפוטין. הייתי אומר דברים מסוימים לזלנסקי", אמר טראמפ אז והוסיף כי הוא "יעשה עסקה הוגנת לכולם".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולודימיר זלנסקי ולדימיר פוטין דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד