כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי חודש של לחימה

תחת אבטחה כבדה: הרמטכ"ל לשעבר מצטרף למערכה

הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי, שנמצא עדיין בשירות פעיל - לא נראה בציבור מאז תחילת מלחמת 'חרבות ברזל' שמלאו לה 30 יום. אולם מסתבר שהוא מתעתד להמריא למסע הסברה במדינה אירופאית | בינתיים ראה"מ לשעבר בנט כבר המריא למסע הסברה בחו"ל 

תחת אבטחה כבדה: הרמטכ"ל לשעבר מצטרף למערכה
הרמטכ"ל אביב כוכבי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כחודש חלף מאז הטבח האכזרי של חמאס ביישובי עוטף עזה ובעקבותיו ההכרזה על מלחמת 'חרבות ברזל', ובעוד שעשרות אלפי אנשי מילואים מגויסים למאמץ המלחמתי, בהם גם בעלי דרגות גבוהות ומבוגרים שכבר פרשו משירות לפני שנים, הרמטכ"ל האחרון עד לפני שנה, רא"ל במיל' אביב כוכבי עדיין לא נראה בציבור.

כוכבי, שעדיין נמצא בשירות פעיל ועוד לא השתחרר משורות הצבא, ביקש במהלך ימי הלחימה אישור לטוס למסע הסברה באחת ממדינות אירופה. לפי דיווח ב'כאן חדשות', הרמטכ"ל לשעבר צפוי לצאת לנסיעה זו כבר בימים הקרובים, תחת אבטחה כבדה ועלויות גבוהות.

מדובר ביוזמה של כוכבי עצמו, שפנה למשרד החוץ שארגן את פעולות ההסברה עבורו. מדובר ככל הנראה במפגשים אישיים, ולא בכנסי הסברה רחבי היקף.

מדובר צה"ל וממשרד החוץ לא נמסרה תגובה לפרטים.

יצוין כי גם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט המריא במוצאי שבת למסע מדיני-הסברתי בניו יורק ובוושינגטון והסביר: "מצבנו הבינלאומי לא טוב. מטרתי לסייע לממשלת ישראל לחזק את מעמדנו בדעת הקהל, בקונגרס ובממשל, על מנת להעניק למפקדי צה״ל את מלוא חופש-הפעולה למחוק את חמאס".

לדבריו, "דעת הקהל העולמית אינה נוטה לטובתנו כעת. כך למשל, ישנם פי 15 (!) צפיות בתכנים פרו פלסטינים/חמאס לעומת תכנים פרו ישראליים בטיקטוק. אפעל בכל כוחי לשנות זאת ולהעניק רוח גבית לממשלת ישראל". כך בנט.

 

נפתלי בנט מלחמת חרבות ברזל אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד