כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אסור לנו לעבור לסדר היום"

הח"כ משמאל שמגבש הליך הדחה לח"כית

"אסור לנו לעבור לסדר היום על האמירות המזעזעות של אימאן חטיב יאסין. אם היא לא מתפטרת, עלינו לפתוח בהליך להדחתה". כך אומר ח"כ עידן רול מ'יש עתיד' שרותם את חברי הכנסת להליך הדחתה מהכנסת

הח"כ משמאל שמגבש הליך הדחה לח"כית
יאיר לפיד ועידן רול צילום: פלאש 90

חבר הכנסת עידן רול מ'יש עתיד', סגן שר החוץ יאיר לפיד בממשלה הקודמת, ממשיך לחתוך ימינה ברקע מלחמת 'חרבות ברזל'.

"אסור לנו לעבור לסדר היום על האמירות המזעזעות של אימאן חטיב יאסין. אם היא לא מתפטרת, עלינו לפתוח בהליך להדחתה". כך הוא מציע לחברי הכנסת.

לדבריו, "הדרישה של מנסור כי תתפטר מוערכת בעיני, אבל לא מהווה תחליף לחובתנו כחברי כנסת ישראל להגדיר באופן ברור ושלא משתמע לשתי פנים את גבולות השיח הלגיטימי, והכחשת זוועות השביעי באוקטובר איננה חלק מהשיח הלגיטימי ולא חוסה תחת חופש הביטוי".

עוד בנושא:

בניגוד לעמדת לפיד > ח"כ עידן רול: "אסור להעביר את השליטה ברצועה לרש"פ"

"זו חובתנו עבור הנרצחים והשורדים של אותה שבת שחורה ועבור העם היהודי כולו. אי אפשר מצד אחד לומר never again, ומצד שני לאפשר לחברת כנסת להכחיש את הטבח הנורא ביותר שבוצע בעם היהודי מאז השואה".

"אני מודע למורכבות של מהלך כזה ולאפשרות שינוצל כדי להוציא דיבתנו בעולם. זה מסוג הצעדים שאף פעם לא ״נוח״ ציבורית לעשות, אבל צריך לעשות אותם. כי זה הדבר הנכון לעשות. הגיע הזמן שנתחיל להתנהג כמדינה חפצת חיים", כתב רול.

לפחות שני חברי כנסת מ'הליכוד' טלי גוטליב ואריאל קלנר בירכו את רול על דבריו. גוטליב כתבה: "כל מילה!! לכבוד מדינת ישראל כבודה חוסנה ובטחונה". וקלנר כתב: "חותם על כל מילה. יישר כוח!".

חמאס הכחשת שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד