כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אצל הישמעאלים אין אוהבי ישראל

האדמו"ר מקרית גת: "סיוע הומניטרי בעזה זו אכזריות"

האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שערך טיש לרגל הילולת אביו הרבי בעל הנועם ישראל מקרעטשניף קרית גת זצ"ל זעק מנהמת ליבו על המדינה שמכניסה סיוע הומינטרי לעזה "אצל הישמעאלים אין אוהבי ישראל, כולם רוצחים שפלים מקטן ועד גדול, וכל המרחם עליהם הוא אכזר".

האדמו"ר מקרית גת: "סיוע הומניטרי בעזה זו אכזריות"
הרבי מקרעטשניף קרית גת בטיש צילום: יוסי לוי

בחצר חסידות קרעטשניף קרית גת ציינו בשבוע שעבר את יום השנה הרביעי להסתלקותו של הרבי הקודם האדמו"ר ה'נועם ישראל' מקרעטשניף - קרית גת זצ"ל. 

בתוך הדברים בטיש ההילולא נשמעו מבנו האדמו"ר מקרעטשניף קרית דברים נוקבים על מצב המלחמה, הרבי אמר בדבריו: "הם נותנים להכניס סיוע הומניטרי, זה לא רחמנות, כל הרחמנויות האלו הם אשר המיטו עלינו את כל הטרגדיות והאסונות האלו, עוד מזמן חלוקת הארץ ה"י. כל זכר אפי' תינוק בגיל שנתיים כשיגדל יכנס וירצח יהודים באכזריות הגדולה ביותר, אצל הישמעאלים אין אוהבי ישראל, כולם רוצחים שפלים מקטן ועד גדול, וכל המרחם עליהם הוא אכזר.

את דבריו סיים הרבי: כתוב בפסוק "ונתנה ה' אלוקיך בידך" אומר רש"י "אם עשית כל האמור, סוף שה' נותנה בידך", אם מרחמים כמו שצריך, לרחם על דם יהודי.

שה' יעזור לכל חייל וחייל שלא יינזק ולא תיפגע שערה משערות ראשו, שיראו שהכל מאיתו יתברך, וכן "יהי שלום בחילך" שלכל החיילים שנלחמים למעם ארץ ישראל יהיה שלום, ושיהיה "שלווה בארמנותיך" ותשרור שלווה בא"י, בביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

למחרת בעצם יום ההילולא עלה האדמו"ר עם קהל חסידיו להשתטח על ציון אביו באוהל בבית החיים ברחובות להעתיר על הכלל והפרט. החסידים מציינים אנקדוטה מעניינת שמיום שמחת תורה תחילת המלחמה, ידעה רחובות אזעקות בלי סוף כולל כמה נפילות בעיר, ביום הראשון שלא נשמעה שום אזעקה בעיר היה ט"ז חשון יום ההילולא של האדמו"ר זצ"ל, שבוודאי הגן בכוחו על הבאים להשתטח על קברו ביום ההילולא שלו.

מלחמת חרבות ברזל קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד