י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"התנהג כמו אחרון הדיקטטורים"

מיקי לוי מצא אשמים: "כל האסון הזה בגללכם"

תוך כדי המלחמה, חבר הכנסת מיקי לוי מצא את האשמים במעשי הטבח והחטיפה של חמאס - פורום קהלת. אנשיו הפורום שהגיעו היום לכנסת הותקפו על ידו ולא קיבלו רשות דיבור: "כל עוד אני מנהל את הוועדה הזאת, פורום קהלת לא ידרוך פה" 

מיקי לוי מצא אשמים: "כל האסון הזה בגללכם"
מיקי לוי בוועדה לביקורת המדינה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' היושב בראשות הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת, מנע היום (שני) מאנשי פורום קהלת לדבר בוועדה בראשותו והאשים את נציגיו במתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, כשהוא מפנה לעברם אצבע מאשימה: "כל האסון הזה בגללכם". כך מדווח יקי אדמקר ב'וואלה'.

אחרי שהחל הדיון, כשדבריו מצולמים המשיך: "כל עוד אני מנהל את הוועדה הזאת, פורום קהלת לא ידרוך פה. אין להם מקום בוועדה שאני מנהל או בכל ועדה עתידית". הוא לא הסתפק בכך והורה לקלדנית הוועדה לרשום את דבריו לפרוטוקול.

שעות מאוחר יותר בנאום במליאת הכנסת המשיך מיקי לוי להטיף: "אנחנו לא מדברים, אנחנו שותקים. אבל מי כן מדבר? ראש הממשלה. ראש הממשלה מצייץ כנגד ראש אמ"ן וכנגד ראש השב"כ ומפנה אליהם אצבע מאשימה בזמן קרב, ואחר כך חוזר בו ואומר 'טעיתי' כשהוא הבין את מהומת האלוהים שהוא גרם".

חבר הכנסת דן אילוז מ'הליכוד' תקף ואמר: "בזמן שחצי מחברי פורום קהלת נמצאים בחזית בצו 8, כולל ביחידות מיוחדות, והחצי השני עם מספר ילדים שנמצאים שם, ח"כ מיקי לוי מאשים אותם בזוועות של השביעי לאוקטובר ומונע מהם את הזכות הדמוקרטית שלהם להשתתף בוועדות הכנסת".

"אתם קולטים את הפשיזם הזה?", הוסיף אילוז, "תארו לעצמכם איך זה היה פותח מהדורות חדשות אם זה היה ח"כ מימין שאומר את זה לאנשי המחאה".

"בושה שיש ח"כים כמו מיקי לוי במשכן שגם כיו"ר הכנסת התנהג כמו אחרון הדיקטטורים. אני מצפה מיאיר לפיד לגנות את המעשה המפלג ואף לקחת ממנו את ראשות הוועדה. דווקא בזמנים אלו, שבהם אנשי אחים לנשק נמצאים בחזית ביחד עם אנשי פורום קהלת, אנחנו צריכים ללמוד להכיל אנשים שאנחנו לא מסכימים איתם, לא להחרים אחד את השני", כתב הח"כ מ'הליכוד'.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד