כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צעדות נאציות

פוסטרים הודבקו ברחבי סידני המציגים את נתניהו כהיטלר

פוסטרים הודבקו ברחבי סידני המציגים את נתניהו כהיטלר. צדעות נאציות התקיימו מחוץ למוזיאון יהודי באוסטרליה. היחסים הבין-דתיים הפכו מתוחים ביבשת הרחוקה, שני רבנים אוסטרלים פרשו מהאגודה היהודית-מוסלמית נוצרית, הפועלת לקידום הרמוניה דתית, לאחר שכמה ממנהיגי האגודה לא גינו את התקפות חמאס  

פוסטרים הודבקו ברחבי סידני המציגים את נתניהו כהיטלר
הפעילות הקרקעית בעזה צילום: דובר צה"ל

פוסטרים הודבקו ברחבי סידני שבאוסטרליה המציגים את ראש הממשלה נתניהו כהיטלר. קריאות אנטישמיות בעצרת פרו-פלסטינית והצדעות נאציות מחוץ למוזיאון יהודי.

ה'ניו יורק טיימס' מדווח כי אוסטרליה חוותה שלל תקריות נגד מוסלמים ויהודים, אוסטרליה היא אחת ממדינות רבות המדווחות על עלייה במספר מקרים כאלה מאז התקפות חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.

ארגון עצמאי שעוקב אחר תקיפות אנטי-מוסלמיים, מדווח כי תקיפות כאלה גדלו פי עשרה מאז תחילת המלחמה, וחשש כי אירועים רבים שאירעו לא דווחו.

היחסים הבין-דתיים הפכו מתוחים ביבשת הרחוקה, בחודש שעבר פרשו לפחות שני רבנים אוסטרלים מהאגודה היהודית-מוסלמית נוצרית, קבוצה הפועלת לקידום הרמוניה דתית, לאחר שכמה ממנהיגי האגודה לא גינו את התקפות חמאס.

לי קופמן, סופרת במלבורן, ארגנה מכתב פתוח שעליו חתמו מאות חוקרים יהודים אוסטרלים, עיתונאים ועובדים בתעשיות יצירתיות שונות שאמרו שהם חשים לא בטוחים במקומות העבודה שלהם והם ננטשו על ידי עמיתים.

החותמים על המכתב הביעו את "החרדה והזעזוע שלנו מחוסר ההבנה והאמפתיה של הציבור כלפי העם היהודי".

המועצה המנהלת של יהדות אוסטרליה, ארגון גג של מאות קבוצות יהודיות באוסטרליה, גינתה את החלטתם של 11 מחוקקים לאומיים ממפלגת הירוקים האוסטרלית לצאת החוצה מהפרלמנט מכיוון שממשלת הלייבור לא קראה להפסקת אש בעזה. דובר הארגון אמר כי עמדת המחוקקים "מסכנת את יהודי אוסטרליה ואת החברה שלנו".

 

 

 

חמאס אנטישמיות נאצים אוסטרליה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד