י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפגש עם רה"ע

נתניהו באשדוד: "נחסל את החמאס – זה לא יעבור בפחות מזה"

נתניהו ביקר בחמ"ל עיריית אשדוד ועקב מקרוב אחר מפת הנפילות בעיר, מצב הביטחון פנים ומצב הפעילות העסקית בעיר • נתניהו: "צריך אורך נשימה כי אנחנו צריכים להשלים את המלאכה. אני לא רוצה 'חצי' ולא רוצה 'בערך' - אני רוצה לחסל את החמאס"

נתניהו באשדוד: "נחסל את החמאס – זה לא יעבור בפחות מזה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אמש (שלישי) בחמ"ל עיריית אשדוד, אשר הופעל עם תחילת המלחמה. ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי ועם ראשי מכלולי הביטחון השונים בעיר.

רה"מ נתניהו קיבל סקירה מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומהממונה על הביטחון על דיווח מפת הנפילות בעיר, על מצב ביטחון הפנים השוטף ועל מצב הפעילות העסקית בעיר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בחמ"ל עיריית אשדוד כי: "אנחנו צריכים חוסן לאומי ואורך רוח. אנחנו צריכים גם מרחב בינלאומי, ואני עובד על זה שעות נוספות. אנחנו צריכים את רוח הלחימה של המפקדים והלוחמים שהיא מדהימה".

"צריך אורך נשימה כי אנחנו צריכים להשלים את המלאכה. אני לא רוצה 'חצי' ולא רוצה 'בערך' - אני רוצה לחסל את החמאס. מה יהיה אחר כך, אין לי מושג, אבל קודם כל לחסל את החמאס. זה לא יעבור בפחות מזה".

עוד הוסיף נתניהו כי, "לצורך כך אנחנו צריכים באמת את העורף האזרחי. קודם כל להגן על העורף, אבל גם כדי שהעורף ייתן את הכוח להמשיך. זה ייקח זמן. אבל אנחנו, גם הדרג הצבאי וגם הדרג המדיני, מאוד נחושים להשלים את המלחמה, להשלים את המשימה הזאת ולא לוותר. כל אחד יעשה את שלו. אני מתרשם שאתם עושים את שלכם בצורה הטובה ביותר, אני מאוד מעריך את זה".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל אשדוד יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד