י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מסר לגלנט

משפחות החטופים: "נהלו את המלחמה מתוך עזה ותטהרו את השטח"

סגן השר אורי מקלב יצא לשער הקריה בתל אביב ונפגש עם משפחות החטופים המוחים במקום זה חודש ימים. משפחות החטופים ביקשו להעביר מסר לשר הביטחון: "נהלו את המלחמה מתוך עזה ותטהרו את השטח"

משפחות החטופים: "נהלו את המלחמה מתוך עזה ותטהרו את השטח"
סגן השר אורי מקלב עם משפחות החטופים צילום: באדיבות המצלם

משפחות החטופים שיגרו היום (רביעי) מסר לשר הביטחון לפיו יש לו לאזור אומץ מנהיגותי ולנהל את הלחימה מתוך עזה תוך ביצוע פועלות ייעודיות לשחרור החטופים או הפסקת אש מידית לחמישה ימים בכדי להביא למו"מ מול החמאס לשחרור החטופים.

את המסר העבירו בידי סגן השר במשרד ראש הממשלה אורי מקלב שיצא לשמוע את המשפחות בשער הקריה בתל אביב בדרכו לישיבת הקבינט הכלכלי.

נציג המשפחות שמואל ברודץ שארבעת בני משפחתו נחטפו לעזה לקח את זכות הדיבור וסיפר את שעבר על משפחותיו ביום חג שמחת תורה, הבן שלי יצא בשעות הבוקר וראה את הרחפניים מגעים, הבין שיש פלישה והזעיק את כוחות החירום, לקח רובה וניסה להגן על היישוב.

לאחר מכן ביקש מסגן השר מקלב להעביר מסר לשר הביטחון גלנט, לפיו הם מעוניינים בפעולה צבאית מידית לחילוץ בני החטופים, "תכנסו לתוך עזה ותוציאו את החטופים, אם לא תודיעו על הפסקת אש לחמישה ימים לניהול מו"מ".

סגן השר אורי מקלב שהקשיב למשפחות ברוב קשב ביקש לתמוך ולסייע להם ככל הניתן. "אנחנו נעביר את המסר שלכם, ותהיו חזקים", אמר.

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד