כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בבור הקריה

חברי ועדת חו"ב נועדו עם הרמטכ"ל: "הצבא מתקדם בצורה נחושה"

ועדת החוץ והביטחון קיימה דיון בנושא 'חרבות ברזל' עם הרמטכ"ל בבור הקריה. ח"כ אדלשטיין: "הצבא מתקדם בצורה נחושה ובטוחה. עושים הכל כדי להשיב את החטופים הביתה"

חברי ועדת חו"ב נועדו עם הרמטכ"ל: "הצבא מתקדם בצורה נחושה"
יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת

ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין סיימה היום (רביעי) דיון בנושא 'חרבות ברזל' עם הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי. הדיון התקיים ב'בור' בקריה והיה חסוי. לאחר הדיון בהרכב המליאה, התקיים דיון נוסף במסגרת ועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"נ.

הרמטכ"ל הציג בפני הוועדה סקירה מקיפה על מטרות ויעדי המלחמה שצה"ל סימן, כמו כן הוצגה תמונת המצב העדכנית.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין אמר: "בהמשך לרצף הדיונים של ועדת החוץ והביטחון בראשותי, קיבלנו היום סקירה מקיפה מפי הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי".

אדלשטיין הוסיף: "הוועדה ואני עוקבים אחר מטרות המלחמה והביצוע שמוביל למימושן. הצבא, לצד כוחות הביטחון הנוספים שלנו, מתקדמים בצורה נחושה ומחושבת - ולפי תוכנית עבודה מסודרת. אני רוצה להדגיש את חשיבות נושא החזרת החטופים הביתה. מדינת ישראל עושה ותעשה כל שאפשר על מנת לשפר עמדות לקראת השבתם של כל החטופים. לא נחסוך במאום.

הוועדה תמשיך לעקוב ולפקח על מנת לוודא כי כל האמצעים הנחוצים עומדים לרשות כוחות הביטחון ובאים לידי ביטוי בצורה המיטבית. ממשיכים להתקדם, רק ביחד ננצח", כך אדלשטיין.

מלחמת חרבות ברזל יולי אדלשטיין ועדת חוץ וביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד