י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תכשיטים וכלי עבודה: שני תושבי הדרום גנבו חפצים של קורבנות הטבח

כתב אישום נגד שני תושבי באר שבע שגנבו רכוש של קורבנות הטבח שנרצחו במסיבת הנובה

תכשיטים וכלי עבודה: שני תושבי הדרום גנבו חפצים של קורבנות הטבח
שטח המסיבה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד מאיר חג'ג' (48) וגולן גרבי (33) מבאר שבע, שלאחר אירועי מתקפת הפתע של חמאס, נכנסו למתחם בו התקיימה מסיבת הנובה וגנבו רכוש השייך לנרצחים והנפגעים.

לפי כתב האישום, בתאריך 7.10.23 הותקפה מדינת ישראל על ידי אלפי מחבלים מארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי. במסגרת התקפה זו נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים ביישובי עוטף עזה וכן במסיבת הנובה שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ציון קינן עולה כי יום לאחר מתקפת הפתע, נסעו הנאשמים עם אדם נוסף לכיוון עוטף עזה, שוטר שהיה באחד המחסומים בדרך עדכן את השלושה כי אין כניסה לאזור מכיוון אופקים, אך כיוון שהשלושה ציינו בפניו כי באו לעזור לנפגעים הציע להם שינסו להיכנס מכיוון נתיבות.

לאור דברים אלה, השלושה המשיכו בנסיעתם ונכנסו לאזור בו נערכה מסיבת נובה, למרות שהוגדר כשטח ציבורי סגור. עם הגעתם סיירו השלושה במקום ואספו רכוש רב השייך לאזרחים אשר נרצחו במתקפת המחבלים. בין היתר אספו תכשיטים, כלי עבודה, סט בוקסות ועוד.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן כי: "המשיבים נכנסו לשטח צבאי סגור על מנת לגנוב רכוש השייך לנפגעי מתקפת הטרור של חמאס אשר נרצחו או נמלטו על נפשם, כל זאת טרם שככו הקרבות וטרם פונו גופות הנרצחים."

לנאשמים יוחסו עבירות של כניסה למקום צבאי וגניבה בנסיבות מחמירות. בנוסף, לחג'ג' יוחסו גם עבירה של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית לאחר שבחיפוש בביתו נתפסו עשרות גרמים של סם מסוג MD.

 

מלחמת חרבות ברזל חמאס כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד