כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"זמן של האנושיות"

שר העבודה בפגישת עבודה עם הממונה על החטופים והנעדרים

שר העבודה יואב בן צור במרכז הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים - "כשהטבע מתאכזר, מגיע הזמן של האנושיות, בתוך כל החושך והכאב הגדול שנמצאות בו משפחות החטופים אתם האור והתקווה"

שר העבודה יואב בן צור
שר העבודה יואב בן צור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר העבודה יואב בן צור קיים היום (רביעי) פגישת עבודה עם הממונה על החטופים והנעדרים תא"ל במיל' גל הירש במרכז הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים בבסיס פיקוד העורף ברמלה, מלווה במ"מ מנכ"לית בטלא ירונה שלום ומנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן.

בפתח הדיון מפקד המרכז תא״ל שלומי בן מוחא הציג בפני השר את הפעילות הנעשית למען המשפחות והשבת החטופים.

שר העבודה יואב בן צור אמר: "שליחותכם החשובה והנעלה בהשבת החטופים, היא חוצה עמים ומגזרים, אתם הזרוע הארוכה של ממשלת ישראל, זרוע חזקה ונחושה הפועלת ללא לאות הרחק מאור הזרקורים בכדי להשיב את הבנים ארצה. כולי תפילה שנצליח במשימה החשובה ביותר העומדת לנגד עיננו להשיב את החטופים במהרה".

הממונה על נושא החטופים והנעדרים, תא״ל במיל׳ גל הירש הודה לשר העבודה, יואב בן צור, למ״מ מנכ״לית הביטוח הלאומי, ירונה שלום, ומנכ״ל משרד העבודה על התגייסותם המהירה ושיבח את מערך העובדים הסוציאליים המהווים נדבך מרכזי במאמץ הסיוע לבני משפחות החטופים והנעדרים. והוסיף שנמשיך ללוות את המשפחות עד השלמת המשימה - להחזיר את השבויים והנעדרים הביתה.

מלחמת חרבות ברזל גל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד