ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מסוק מבצע סריקות

פיגוע ירי בשומרון: זוג הורים נפצעו; התינוקת ניצלה

סמוך לחצות ליל התרחש פיגוע ירי בשומרון בכביש שבין גיתית לאיתמר לעבר רכב פרטי בו נסעו זוג הורים ותינוק. ההורים נפגעו באורח קשה ובינוני - בהכרה. ואילו התינוקת בת 5 חודשים יצאה מהסיטואציה ללא פגע | כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר המחבל

פיגוע ירי בשומרון: זוג הורים נפצעו; התינוקת ניצלה
זירת הפיגוע בשומרון צילום: קבוצת מדברים תקשורת

פיגוע ירי התרחש הלילה סמוך לחצות על הכביש בין איתמר לגיתית לעבר רכב. מהמקום פונו שני נפגעים זוג הורים בראשית שנות העשרים לחייהם שנפצעו באורח קשה ובינוני.

מסוק הוזנק לפינוי. צה"ל מבצע סריקות לאיתור המחבלים.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי סמוך לשעה 23:50 התקבל הדיווח על הפיגוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק ובניידת טיפול נמרץ לבי"ח בילינסון, צעיר כבן 21 במצב קשה, יציב, בהכרה עם פצעי ירי, וצעירה כבת 23 במצב בינוני ויציב, בהכרה עם פצעי ירי. תינוקת כבת חמישה חודשים שהייתה ברכב לא נפגעה.

חובש רפואת חרום במד"א, שחר אלוילי, סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי במושב גיתית ומייד יצאתי לכיוון הכניסה למושב, ראיתי רכב פרטי עם פגיעות ירי, נהג הרכב צעיר כבן 21 היה בהכרה מלאה וסבל ממספר פצעי ירי, האישה ישבה במושב האחורי ברכב ולידה כסא תינוק עם תינוקת כבת 5 חודשים, האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי ירי בגפיים, בדרך נס התינוקת לא נפגעה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותם למסוק שנחת בסמוך ופינינו אותם במסוק ובניידת טיפל נמרץ לבית החולים, כשמצבו של הגבר קשה והאשה בינוני."

ראש מועצת שומרון יוסי דגן התייחס ואמר: "ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל עומדים כחומה בצורה מאחורי צה"ל ומערכת הבטחון במלחמה בטרור, אנחנו פה כדי לנצח, הברברים האלו לא ישברו אותנו לעולם".

העתירו בתפילה עבור הלל בן אודליה ותהילה בת חנה שנפצעו בפיגוע.

 

פיגוע ירי יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד