ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
על חשבון סער?

ברקע המלחמה: התרחקות בין בנימין נתניהו לאיש סודו ואמונו

בעוד דווח השבוע על התקרבות בין נתניהו לגדעון סער, נרשמת התרחקות במקביל בין נתניהו ליריב לוין שהיה איש סודו ואמונו. במפלגה מותחים ביקורת על התנהלותו של לוין

ברקע המלחמה: התרחקות בין בנימין נתניהו לאיש סודו ואמונו
בנימין נתניהו ויריב לוין צילום: ערוץ כנסת

מאז החלה המלחמה חלה התרחקות בין שר המשפטים יריב לוין לראש הממשלה בנימין נתניהו. לוין שהיה שותף סוד ובמוקד קבלת ההחלטות מאז הקמת הממשלה, נראה לאחרונה פחות ופחות מעורב. כך מדווח הכתב הפוליטי מוטי קסטל ב'ערוץ 14', זאת ברקע כינוס הוועדה לבחירת שופטים בחמישי הבא.

גורמים בממשלה מותחים ביקורת חריפה על התנהלותו של לוין ואומרים: "לא מבין תהליכים, מה שהיה צריך לעשות מזמן קורה תמיד בדיעבד, גם אכלנו את הדגים המסריחים וגם גורשנו מהעיר".

השבוע דיווח קסטל על התקרבות משמעותית בין שני היריבים הפוליטיים המרים בנימין נתניהו וגדעון סער שבעקבות המלחמה נכנס כשר ללא תיק לממשלתו. לפי הדיווח השניים מרבים להיפגש לעיתים בארבע עיניים.

השר גדעון סער, חבר הקבינט המדיני בטחוני וקבינט המלחמה אף הגיע אחרי שנים רבות לראיון ב'ערוץ 14' והעניק ראיון ארוך במיוחד של 25 דקות. במהלכו אמר: "אני שלם עם ההחלטה להצטרף לממשלה. הקשר שלי עם נתניהו בתקופה הזו הוא טוב וענייני ונפגשנו יותר מפעם אחת. אני קורא ליאיר לפיד ואביגדור ליברמן להצטרף אלינו".

יריב לוין בנימין נתניהו גדעון סער ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד