י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפרסום שעורר סערה

רוטמן הגיש תביעת לשון הרע נגד העיתונאי גיא פלג

חה"כ שמחה רוטמן הגיש תביעת לשון הרע נגד כתב חדשות 12 גיא פלג ונגד חברת החדשות. זאת לאחר שפלג דיווח כי רוטמן אמר: "דם האחים שנרצחו בחווארה אדום יותר מדם הנרצחים בזוועות ה-7 באוקטובר"

רוטמן הגיש תביעת לשון הרע נגד העיתונאי גיא פלג
שמחה רוטמן צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

יו״ר ועדת חוקה, חה"כ שמחה רוטמן הגיש היום (חמישי) תביעת לשון הרע נגד כתב חדשות 12 גיא פלג ונגד חברת החדשות, לאחר שדווח כי במהלך דיון אמר: "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מדם הנרצחים ב 7 באוקטובר".

רוטמן טוען בכתב התביעה, "לא רק שהתובע לא אמר דברים אלו, אלא שהוא אמר באופן מפורש, בדיון שנגע לשינוי מדיניות הפרקליטות מהימים האחרונים, שאילו זו הייתה נעשית קודם לכן ניתן היה להציל חיים רבים. התובע אמר שדמם של הנרצחים בפיגועי הטרור מהעבר היה בו כדי להצדיק את שינוי המדיניות ודם כל הנרצחים בפעולות טרור נפשעות אדום באותה מידה. בדיוק ההפך ממה שפורסם".

‏לטענתו, גיא פלג פנה אליו טרם הפרסום, והוא הכחיש את הציטוט באופן נחרץ, ולמרות זאת פלג בחר לפרסם את הידיעה ולא לפרסם את תגובתו המכחישה את הציטוט.

‏רוטמן הודיע שסכום הפיצוי שייפסק, אם ייפסק, ייתרם כולו לטובת יישובי עוטף עזה. יצוין כי גיא פלג כידוע עדיין מסרב לחזור בו ועומד מאחורי הפרסום.

שמחה רוטמן גיא פלג תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד