כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר השימוע

יועצת של שרה נתניהו שפרסמה דברי הסתה הגישה מכתב התפטרות

הדברים באים בתום השעייה אליה נשלחה יועצת נתניהו במעון רה"מ | גם בשנת 2019 נערכה לה שיחת בירור והבהרה בשל דברים פוגעניים שפרסמה

 יועצת של שרה נתניהו שפרסמה דברי הסתה הגישה מכתב התפטרות
הכניסה לבלפור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנהלת לשכתה של שרה נתניהו, שפרסמה דברי הסתה בתחילת המלחמה, הגישה היום (חמישי) מכתב התפטרות. המכתב הוגש לאחר השימוע שנערך לה והביא להשעייתה למשך 15 ימים. נבון כינתה מספר אישים וארגונים "בוגדים", "יהודונים בוגדים", "חלאות" ו"גיס חמישי".

זוהי אינה הפעם הראשונה בה נבון מסתבכת בשל פרסומים שונים. בספטמבר 2019 נערכה לנבון שיחת בירור והבהרה על ידי מ"מ מנכ"ל משרד ראש הממשלה, גם אז בשל דברים פוגעניים שפרסמה.

לפני כשבועיים נציבות שירות המדינה הגישה לבית הדין למשמעת של עובדי המדינה תובענה נגדה. בתובענה נכתב כי "במעשיה אלו התבטאה הנאשמת התבטאויות חמורות ופוגעניות אשר אינן הולמות עובדי מדינה. הנאשמת הגדילה לעשות בכך שפרסמה פרסומים פוגעניים ומפלגים אלו בתקופת מלחמה, כשעם ישראל מתאחד למאבק באויב המר, ואזרחי ישראל נרתמים לסייע למאמץ המלחמה, לחיילים, לתושבים שניצלו מהתופת ואיבדו את כל רכושם, בכל דרך אפשרית.

במעשיה המתוארים לעיל, פגעה הנאשמת במשמעת שירות המדינה, הפרה את הוראות תקשי"ר, לא קיימה את המוטל עליה כעובדת מדינה והתנהגה התנהגות שאינה הולמת את תפקידה כעובדת מדינה ושעלולה לפגוע בתדמיתו ושמו הטוב של שירות המדינה".

 

שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד