י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הסתכלות לעתיד: איזו חברת תעופה פופולרית נראה פחות בנתב"ג?

מנכל ישראייר אומר כי "נוכח האווירה העוינת בטורקיה, אנו מעריכים כי נתח השוק שלנו, ושל כל החברות הישראליות, צפוי לגדול בשנת 2024" | כוותו לירידה צפויה בביקושים לחברות טורקיות

הסתכלות לעתיד: איזו חברת תעופה פופולרית נראה פחות בנתב"ג?
מטוסים בנתב"ג צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בתום חודש קשה לחברה שחוותה ירידה בביקושים, אומר מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, בהסתכלות כלפי העתיד שצפוי לתעשיית התעופה הישראלית לאחר המלחמה כי "נוכח האווירה העוינת בטורקיה, אנו מעריכים כי נתח השוק שלנו, ושל כל החברות הישראליות, צפוי לגדול בשנת 2024" כאשר הכוונה היא שלא תהיה יותר טיסות בדרך טורקיה באופן כה נרחב כפי שהיה עד כה. 

באגרת ששלח השבוע כתב כי "בחודש האחרון, במקביל למלחמה נלחמנו כולנו על הבית. המלחמה פרצה אחרי רבעון שיא של כל הזמנים שלנו בנתב"ג. היה עלינו לבצע פניית פרסה מהירה. היה עלינו לבצע, שורה ארוכה של שינויים והתאמות בזמן אמת. הטסנו ארצה למעלה מעשרה אחוזים, מהישראלים שביקשו לחזור בדחיפות לישראל. עתה, כשכולם שבו הביתה, עלינו לעבור למצב של 'חסכון באנרגיה'.

בתוך חודש ביצענו, שורה אינסופית של מהלכים. שלל הפעולות הללו, המנוהלים, ברמה יום יומית, מבטיחים את עתידנו. מבטיחים, שנסיים את השנה במינימום נזקים. מבטיחים, שנהיה במתכונת מלאה לקראת העונה הבאה. מבטיחים, שנוכל להמשיך להתפתח ולצמוח גם בשנת 2024" תיאר את הפעולות שבוצעו לאחרונה.

עוד כתב כי "הפעולות שביצענו, מבטיחות לנו יציאה מהירה וחזקה. נתפלל כולנו, שנופתע ביציאה מהירה מהמשבר, השבר והמלחמה. נראה כי חלפו עידן ועידנים מאז השבת השחורה. בסך הכול, חלף חודש. עבור אלפי משפחות, עבור עשרות אלפי אנשים, העולם עצר מלכת. ליבנו בישראייר עם משפחות האבלים, החטופים והפצועים. 430 עובדים בישראייר, למעלה מעשרה אחוזים מהם בצו 8. עשרה אחוזים מהם, פונו מבתיהם. אחוז ניכר מהטייסים מגויסים. מדינה במלחמה, חברה במלחמה. נתפלל לסיום מהיר של המלחמה. לשובם של החטופים. להחלמתם של הפצועים".

 

טורקיה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד