כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שר הבינוי והשיכון סייר עם מתנדבי זק"א: "העולם צריך לזעוק כדי שמקרה כזה לעולם לא ישנה"

במסגרת סיור בדרום הגיע שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף למרכז תקומה יחד עם מתנדבי זק״א, השר נחשף לזוועות ולהרס שמחבלי החמאס טבחו באזרחי הדרום • "לראות את הזוועות ואת הדרך בה מחבלי החמאס טבחו בנערים ובקשישים ללא טיפת רחמים, ממש כחיות טרף פשוט מטריף את הדעת"

שר הבינוי והשיכון סייר עם מתנדבי זק"א: "העולם צריך לזעוק כדי שמקרה כזה לעולם לא ישנה"
זק"א צילום: גולדקנופף בסיור עם המתנדבים

שר הבינוי והשיכון, יו״ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף סייר אמש (חמישי) יחד עם מתנדבי זק״א במרכז תקומה שמרכז את כלי התחבורה של נטבחי זוועות שמחת תורה.

במסגרת סיור שלישי בדרום, ולאחר שנועד עם פורום עוטף עזה יחד עם בכירי משרדו, הגיע שר הבינוי והשיכון הרב גולדקנופף למרכז תקומה, לשם העוברו כ 1400 כלי רכב מיושבי העוטף אשר חלקם נשרפו או נפגעו ביריות ואף בטילי RPG ועשרות יהודים נרצחו בהם.

מאז פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ פעלו מתנדבי זק״א בעבודת הקודש של כבוד המת וטיהרו עשרות כלי רכב לצד בתים וטיפול בגופות הנרצחים באירועי הזוועה.

במשך דקות ארוכות נחשף השר הרב גולדקנופף ואנשי לשכתו לסיפורי הזוועה בו נטבחו יהודים שלאורך שעות ארוכות לא זכו למענה ממנגוני הביטחון.

עם צאתו מהביקור אמר השר הרב גולדקנופף ״לפעמים אין מילים לבטא את ההרגשות, לראות את הזוועות ואת הדרך בה מחבלי החמאס טבחו בנערים ובקשישים ללא טיפת רחמים, ממש כחיות טרף פשוט מטריף את הדעת. העולם צריך לזעוק כדי שמקרה כזה לעולם לא ישנה".

״לצד זאת״, הוסיף שר הבינוי והשיכון "הנני לצין לשבח את מעשי המלאכים בצהוב, מתנדבי זק״א שעזבו את עיסוקיהם, מצוידים במינימום ציוד ועוברים רכב רכב, בית בית כדי להביא לכבוד מקסמילי למתים, לקדושי יישובי העוטף. אני מברך אותם שלא יצטרכו לעבוד יותר לעולם, כמאמר הנביא ״לא ישמע עוד חמס בארצך שד ושבר בגבוליך וקראת ישועה חומתיך ושעריך תהלה״.

יצחק גולדקנופף זק"א מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד