כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תקיפה אנטישמית

סטודנטים יהודים הותקפו באגרופים לאחד מהם נשבר האף

שני סטודנטים באוהיו הותקפו בתקיפה אנטישמית. "מישהו שאל אותו, אתה יהודי? הוא אמר שכן, ואז נתן לו אגרוף בפניו ושבר לו את האף", סיפרה מנהלת בית חב"ד המקומי  

סטודנטים יהודים הותקפו באגרופים לאחד מהם נשבר האף
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

תקיפות נגד יהודים בארצות הברית נמשכות ללא הרף מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל. שני סטודנטים בקולג' בקולומבוס אוהיו ארה"ב הותקפו בתקיפה אנטישמית. מנהלת בבית חב"ד המקומי שרה דייטש אמרה לתקשורת המקומית: "מישהו שאל אותו, אתה יהודי? הוא אמר שכן, ואז נתן לו אגרוף בפניו ושבר לו את האף".

דייטש וחברי קהילה יהודים אחרים בקולג' באוהיו אמרו שהם גילו כי שני סטודנטים יהודים הותקפו סמוך לקמפוס מוקדם בבוקר יום שישי. "קיבלנו טלפון מוקדם בבוקר מתלמיד אחר שהודיע ​​לנו מה קרה", סיפרה דייטש. "היינו הרוסים. זה דבר נורא ואיום שקרה לסטודנטים האלה".

"אני הייתי רוצה לומר שאני מופתע, אבל אני לא. לא עם כל מה שקורה בעולם", אמר תלמיד יהודי. "לשאול מישהו אם הוא יהודי ואז להרביץ לו בגלל זה. זה לא אנושי בכלל. אין לי מילים לתאר איך אני מרגיש עם זה".

משטרת קולומבוס אמרה כי שני הקורבנות יצאו מבר מקומי כאשר הותקפו על ידי שני גברים "מזרח תיכוניים" לאחר שהתרחשה מריבה מילולית.

שניהם טופלו במרכז הרפואי המקומי כשהם סובלים משבר באף ובפציעה בלסת, שני התלמידים אמרו שהם מאמינים שהתקרית היא פשע שנאה עקב קריאות גזעניות במהלך התקיפה. הם גם אמרו שאחד התוקפים שאל מהי דתם של הקורבנות.

"אמא של אחד הקורבנות נשמעה מזועזעת" אמרה דייטש. "היא נשמעה עצובה אבל מאוד מאוד חזקה. היא אמרה שהם לא מפחדים, והם לא ישתיקו אותנו".

נשיא הקולג' שלח הצהרה לסטודנטים ולצוות: "אני רוצה להיות ישיר וברור - לאוניברסיטה אין סובלנות למעשי שנאה או אלימות. אנטישמיות זה בזוי ואין לזה מקום בקהילה שלנו. האוניברסיטה תמשיך בכל הפעולות האפשריות נגד כל מי שמבצע פשעי שנאה בקמפוס שלנו או בקרבתו".

התקיפה ליד הקמפוס התרחשה שעות לאחר ששתי נשים השחיתו את החלק הפנימי של מרכז הסטודנטים היהודי הלל. המשטרה המקומית חוקרת את שני האירועים הללו.

אנטישמיות תקיפה אנטישמית ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד