כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא מרגישים בטוחים

מפגינים אנטישמים חסמו סטודנטים יהודים מלהשתתף בשיעורים

תלמידים יהודים במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס אומרים שהם לא יכלו להשתתף בשיעורים בגלל שהם נחסמו פיזית על ידי "תלמידים עוינים אנטי-ישראלים" וחוששים שבית הספר "אינו בטוח ליהודים". סטודנטים יהודים חוששים לעזוב את חדרי המעונות שלהם וכתבו כי "המקום לא בטוח ליהודים"

מפגינים אנטישמים חסמו סטודנטים יהודים מלהשתתף בשיעורים
צללית, אילוסטרציה צילום: freepik

תלמידים יהודים במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס אמרו שהם לא הצליחו להשתתף בשיעורים בגלל "חסימה" של תלמידים עוינים אנטי-ישראלים וחוששים שהמקום "לא בטוח ליהודים".

במכתב שנכתב על ידי ארגון יהודי במכון, נטען כי סטודנטים יהודים וישראלים נחסמו פיזית מלהיכנס לכיתות על ידי קבוצה פרו-פלסטינית עוינת בשם "הקואליציה נגד האפרטהייד".

"זה לאחר שסטודנטים מ"הקואליציה נגד אפרטהייד" הטרידו את אנשי הצוות של המכון במשרדיהם על היותם יהודים והפריעו לשיעורים בשבועות האחרונים", נכתב במכתב.

"סטודנטים יהודים רבים חוששים לעזוב את חדרי המעונות שלהם והצהירו שהם מרגישים שהמקום לא בטוח ליהודים", נאמר במכתב.

ארבע שעות לאחר שהחלה מחאת הארגון הפלסטיני האנטישמי, מנהלי המקום אמרו לסטודנטים לעזוב את הלובי ואיימו עליהם בהשעיה, אך רק הסטודנטים היהודים שהיו שם כדי להפגין נגד עזבו.

במכתב נאמר: "הארגון הפלסטיני המשיך להזמין סטודנטים נוספים ומפגינים שאינם לומדים במכון להצטרף אליהם בקריאה להתקוממות אלימה ("אינתיפאדה") ולהצדיק את התקפות הטרור של חמאס על אזרחים ישראלים", נמסר מהארגון היהודי.

שעה לאחר מכן, כל התלמידים קיבלו הודעת חירום שבה נאמר להם להימנע מלהגיע האזור, "מכירים באופן רשמי בסכנה הנשקפת לתלמידים כתוצאה מהמחאה אלימה זו" נמסר לתלמידים.

אנטישמיות ארצות הברית חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד