ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"הופכים הכל"

סמוטריץ': "הציבור שלי במילואים באחוזים הרבה יותר גדולים מאחרים"

שר האוצר אמר בריאיון כי "הציבור שלי ברובו נמצא עכשיו במילואים בצפון ובדרום באחוזים הרבה יותר גדולים משל רוב מצביעי המפלגות האחרות". מאוחר יותר טען להגנתו והאשים את התקשורת כי היא עושה הכל כדי לסכסך ציבור בציבור 

סמוטריץ': "הציבור שלי במילואים באחוזים הרבה יותר גדולים מאחרים"
השר בצלאל סמוטריץ' צילום: לע"מ

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עורר הבוקר (ראשון) סערה כשאמר כי "הציבור שלי ברובו נמצא עכשיו במילואים בצפון ובדרום באחוזים הרבה יותר גדולים משל רוב מצביעי המפלגות האחרות".

חה"כ אורית פרקש הכהן הגיבה בטוויטר: ״הציבור שלי״ ??? שר האוצר - אלה לא ימים לציבור שלך וציבור אחר. ובאותו הקשר, תפסיקו לעכב את התשלום למפונים ולבתי המלון. טפל בשינוי סדרי העדיפויות הכלכליים כבר בשנה זו, במעשים.

תסיט כספים קואליציוניים, כן, גם של הציבור שלך, ותקפיא בפועל את הכספים הקואליציוניים המיועדים 2024. זה מה שכל הציבור מצפה ממך", כך פרקש הכהן.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' טען מאוחר יותר שכלל לא אמר את הדברים: "איך אתם מצליחים להפוך הכל כדי לסכסך ציבור בציבור. האמירה הייתה שאין לי שום אינטרס סקטוריאלי, בציבור שלי מתגייסים ולכן אין לי שום תועלת פוליטית בתקצוב המגזר החרדי. לקחתם חצי משפט מחוץ לקונטקסט כדי לסכסך אוכלוסיות. אין גבול לציניות", כתב בתגובה לציטוט שיוחס לו.

 

מלחמת חרבות ברזל בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד