ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ביקור סולידאריות

שר החוץ אלי כהן נועד עם שר החוץ של דנמרק

שר החוץ אלי כהן קיבל את פני שר החוץ של דנמרק שהגיע לארץ לביקור הזדהות עם מדינת ישראל. שר החוץ כהן יחד עם שר החוץ הדני נפגשו עם נציגים ממשפחות החטופים הישראלים בעזה אשר ביקשו כי שר החוץ הדני וממשלתו יסייעו בשחרור כל החטופים

שר החוץ אלי כהן נועד עם שר החוץ של דנמרק
שר החוץ אלי כהן עם שר החוץ של דנמרק צילום: אליהו מטלוב, משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן נפגש הבוקר (ראשון) במשרד החוץ עם שר החוץ של דנמרק לארס ראסמוסן. השניים שוחחו על ההתפתחויות האחרונות במסגרת מלחמתה של ישראל נגד ארגון הטרור חמאס ועל הדרכים בהן ניתן להביא לשחרור החטופים בעזה.

בפגישה השתתפו בני משפחותיהם של מיכאל לוי, אח של אור לוי, שנחטף במסיבה ברעים, דניאל ועמית אלגרט, קרוביו של יצחק אלגרט מניר עוז ויחיאל יהוד, אביה של ארבל יהוד, מניר עוז.

שר החוץ אלי כהן אמר: "על הקהילה הבינל להתגייס לשחרור החטופים ולהעמיד את הנושא בראש סדר היום העולמי. דנמרק מוכיחה את ידידותה העמוקה לישראל במיוחד בזמנים קשים אלה. בין החטופים הרבים היום בעזה נמצא גם אזרח דני והדאגה לגורל אזרחינו משותפת לכולם.

הודיתי לשר החוץ של דנמרק על הגעתו לביקור הזדהות ותמיכה בעם בישראל לאחר מעשי הטבח הקשים שביצע ארגון חמאס. הדגשתי כי אנו זקוקים לתמיכת אירופה והעולם הנאור כולו על מנת להמשיך להילחם בחמאס ולהסיר את האיום מעלינו אחת ולתמיד".

כהן הוסיף: "מאז טבח 7 באוקטובר העולם מבין נגד מי ישראל מתמודדת: ארגון טרור רצחני, גרוע מדעא"ש, שאינו בוחל ברצח, וחטיפה של תינוקות, ילדים, נשים וזקנים. המשך התמיכה של מדינות העולם מאפשרת למדינת ישראל וצה"ל את חלון הלגיטימציה הבינ"ל לפעול כנגד מחבלי החמאס ברצועת עזה".

מלחמת חרבות ברזל חטופים אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד