כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מעשים מטורפים"

קיצוני תועד משחית תמונות חטופות בבני ברק

אלמוני תועד משחית תמונות של חטופות שנתלו על בית כנסת בבני ברק | העירייה: "מדובר בתימהוני, מעשים מטורפים מעין אלו אין מקומם בבני ברק ואין מקומם בין יהודים" | המשטרה פועלת להביא למעצרו של החשוד

קיצוני תועד משחית תמונות חטופות בבני ברק
השחתת תמונות החטופות בבני ברק צילום: מתוך התיעוד

חרדי קיצוני תועד היום (ראשון) כשהוא משחית תמונות נשים שנחטפו לעזה במתקפת הפתע של חמאס, שנתלו ברחוב חזון איש בבני ברק. המעשה גרר תגובות נזעמות בקרב תושבי העיר, שגינו את המעשה.

המשטרה הודיעה כי פתחה בסריקות לאיתור החשוד במעשה. "במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על חשוד שמשחית תמונות של נשים חטופות בבני ברק. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתורו", נמסר מהמשטרה. "בתוך כך, חוקרי תחנת בני ברק פתחו בחקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה.

לפי עיריית בני ברק, האיש שתועד במעשה הינו אזרח 'תימהוני'. "לפני שעה קלה תועד תימהוני המחבל בשלט שהוצב על בית כנסת בכניסה לעיר וכולל את תמונות החטופים והחטופות ותפילה טהורה לשלומם ולשחרורם. הנ"ל ריסס על כמה מהתמונות באופן תמוה וחריג", נאמר בהודעת העירייה.

בעירייה הוסיפו כי עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להביא למעצרו של האיש באופן מיידי בסיוע מצלמות התנועה והבקרה באזור, ופנתה למשטרה לעשות הכול לאיתור החשוד. "מעשים מטורפים מעין אלו אין מקומם בבני ברק ואין מקומם בין יהודים. תהיה אפס סובלנות למעשים מעין אלו", נמסר.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי אמר על טשטוש תמונות החטופות בבני ברק: "ריסוס וטשטוש תמונות החטופות בבני ברק, הן מעשה חמור על ידי אנשים שלא מייצגים את הציבור החרדי כלל. טוב עשתה עיריית בני ברק שפנתה למשטרה לעצור את אותם אנשים. המגזר כולו מאוחד ונותן כתף במאמץ הלאומי בדרכים רבות".

מלחמת חרבות ברזל חרדים קיצונים תמונות נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד