י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפל בצפון רצועת עזה

הרב הראשי ספד לנתי הרוש הי"ד: "הנתינה שלך הייתה בלי גבול"

רס"ר נתנאל (נתי) הרוש הי"ד שנפל בקרב בצפון רצועת עזה הובא היום למנוחות בהר הרצל שם ספדו לו בני המשפחה והרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. "נתי, נלחמת על חיי האומה, להשיב את כבוד האומה הזו ולהסיר את חרפת מה שקרה בשמחת תורה". צפו בהספד המלא

הרב הראשי ספד לנתי הרוש הי"ד: "הנתינה שלך הייתה בלי גבול"
הרב הראשי הגר"ד לאו סופד בלוויה צילום: באדיבות המצלם

 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל הובא היום למנוחות רס"ר (מיל’) נתנאל (נתי) הרוש הי"ד, בן 34 מירושלים, לוחם ביחידת הסיוע המנהלתי 5084, חטיבת גבעתי, שנפל במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה.

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו ספד במסע הלוויה: "יש מי שיודעים לתת ויש הנוטלים", אמר הרב הראשי, "אתה נתנאל תמיד נתת מעצמך והקרבת את חייך מול מי שרוצים רק לקחת. הנתינה שלך הייתה בלי גבול נתת את עצמך למען משפחתך, למען עמך ומדינתך בכדי לחזק את ישיבת עם ישראל בארצו מול אלו שבאו ברוע באכזריות ובברבריות עצומה ליטול חיים להשמיד ולהשחית. עמדת יחד עם חבריך כדי להבטיח את מימוש דבר הנביא כי בחר ה' בציון".

אחיו, הרב אבי הרוש, ספד בבכי: "אמא שקוברת בן זה לא חיים. אח גדול שאומר קדיש על הקטן שבחבורה זה לא חיים. נתי מלמד אותנו מפגש נוסף עם החיים, רובד נוסף בתודעת חיים. נתי מלמד אותנו מהם חיים של אומה שחפצה בחיים, שלא יכולה לאפשר לאנשים אכזריים ורעים לעמוד על גבולנו. הם רצו להחזיר אותנו לימים של היהודי הנודד שאין לו מגן. להחזיר את אותו פחד אימתני. נתי, נלחמת על חיי האומה, להשיב את כבוד האומה הזו ולהסיר את חרפת מה שקרה בשמחת תורה".

"מאדם פרטי הפכת להיות אדם שכולו חיים נצחיים. הדופק שפועם בך הוא של האומה כולה. אתה חלק מתקומת האומה. נתי, אני מצטער שלא מספיק הערכתי אותך, עד כמה אתה גדול. אני מבטיח לך שאשתדל להיות טוב, להיות ראוי לאדם כמוך".

מלחמת חרבות ברזל הרב דוד לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד