כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מעורר מהומה

ראש המוסד לשעבר: "לא מבין מה תפקידו של גל הירש"

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן שהונחה לעבוד תחת ראש המוסד הנוכחי בסוגיית החטופים שוב מעורר סערה. כהן: "לא מבין מה תפקידו של גל הירש". לשכת ראה"מ: "גל הירש אחראי בין היתר על הקשר עם משפחות החטופים"

ראש המוסד לשעבר: "לא מבין מה תפקידו של גל הירש"
תא"ל גל הירש צילום: באדיבות המצלם

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן שלא מחזיק בתפקיד רשמי בסוגיית החטופים והונחה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לעבוד תחת ראש המוסד דדי ברנע עורר היום (ראשון) מהומה כאשר תהה מה תפקידו של גל הירש הממונה על נושא החטופים.

כהן אמר בריאיון ל'כאן': "התנדבתי בשלושה מישורים: אחד - לסייע לגל הירש. שאני מבין שבעצמו כבר לא בדיוק או כן בדיוק... אני לא בטוח אם אני מבין עד הסוף מה תפקידו. אולי אתם תגידו לי".

כשכנשאל האם הוא לא הממונה על נושא החטופים השיב כהן: "לא. לפי מה שאמר אתמול ראש הממשלה". כהן התכוון לדברים שאמר אמש נתניהו במסיבת העיתונאים ולפיהם ראש המוסד דדי ברנע ואלוף במיל' ניצן אלון מנהלים את המו"מ בנושא החטופים.

בלשכת ראש הממשלה הבהירו הערב בתגובה למהומה שייצר כהן ולא בפעם הראשונה: "המו"מ הבינלאומי בעניין השבת החטופים מנוהל על ידי ראש המוסד ואלוף (במיל׳) ניצן אלון".

בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי "תא״ל (במיל׳) גל הירש מעודכן באופן שוטף בנושא זה ומתאם את כל שאר פעולות הממשלה בנושא החטופים והנעדרים, לרבות הקשר עם המשפחות.

מאז פרוץ המלחמה הקים תא״ל (במיל׳) גל הירש מנהלת ממשלתית (שאושרה הערב בהחלטת ממשלה) העוסקת בקשת רחבה של נושאים לטיפול בנושא החטופים לטובת השבתם הביתה בשלום ולסיוע למשפחותיהם.

גם הערב נפגש ראש הממשלה נתניהו עם תא״ל במיל׳ הירש לעדכון שוטף על המשך המאמצים בנושא", נמסר.

בנימין נתניהו גל הירש מלחמת חרבות ברזל יוסי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד