כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מידע מוחשי ומדויק"

סוף לתופעה המטרידה: השוטר ארב לנהג ותפס אותו על חם

בפתח תקווה נתפסו רוכבי אופנועים שגרמו למפגעי רעש ובהלה | הרוכבים נתפסו בעקבות פעילות מודיעינית ממוקדת של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל

סוף לתופעה המטרידה: השוטר ארב לנהג ותפס אותו על חם
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

בתום פעילות אכיפה ממוקדת של המשרד להגנת הסביבה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל, נתפסו שני נהגי אופנועים שהטרידו את מנוחתם של תושבי פתח תקווה והסביבה. השניים נקנסו והאופנועים הורדו מהכביש.

עם פתיחת מלחמת חרבות ברזל חלה עלייה בדיווחי תושבים על מפגע רעש מכלי רכב. עיקר הדיווחים נוגעים לאופנועים שמערכות הפליטה שלהם עברו שינויים והן יוצרות קול דומה לקולות ירי, נפצים ואף אזעקות. מפגעי רעש אלו יוצרים בהלה בקרב הציבור, במיוחד בימים מורכבים אלו. על כן, האגף למניעת רעש וקרינה במשרד להגנת הסביבה, בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל, יזם פעילות אכיפה לתפיסת בעלי כלי הרכב והאופנועים.

הפעילות הממוקדת באזור פתח תקווה שהובילה לתפיסתם של השניים החלה באיסוף מודיעין מהרשתות החברתיות ומקבוצות תושבים עד לגיבוש מידע מוחשי ומדויק הנוגע לאחד הנהגים. בעקבות המידע שנאסף, יצאה לפועל הפעילות המבצעית בשטח, ובמסגרתה ארב שוטר המדור לנהג המדובר ותפס אותו בשעת מעשה. בד בבד נתפס רוכב אופנוע נוסף בשכונה שנהג באזור, כאשר מערכת הפליטה של רכבו נמצאה לא תקינה וגרמה למפגעי רעש חמורים לתושבי פתח תקווה והסביבה. השניים נקנסו והאופנועים הורדו מהכביש.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן אמרה: "כלי רכב ואופנועים שעברו שינויים הגורמים לרעש הם תופעה ארצית המפריעה מאוד בשגרה, ובמיוחד בימים אלה. סף הרגישות גבוה. כל צליל מלחיץ. המשרד להגנת הסביבה פועל רבות נגד תופעה זו, וימשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, למען התושבים בכל הארץ. המשרד להגנת הסביבה יזם ומקדם הכנסת מערכות אכיפה דיגיטליות והגברת פעילויות האכיפה הממוקדות עם משטרת ישראל כדי למזער את התופעה ולפעול כנגד העבריינים".

 

מלחמת חרבות ברזל רוכב אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד