כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"גם אם נצטרך לאכול פיתות"

הנגבי לח"כים: "ישראל לא תעצור עד שחמאס יחוסל"

פרסום ראשון: ראש המל"ל צחי הנגבי אמר לחברי ועדת החוץ והביטחון כי "ישראל לא תעצור עד שחמאס יחוסל" | לדבריו, "שום לחץ לא ירתיע אותנו, גם אם נצטרך לאכול פיתות זעתר עם חומוס"

הנגבי לח"כים: "ישראל לא תעצור עד שחמאס יחוסל"
צחי הנגבי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרסום ראשון: ראש המל"ל, צחי הנגבי, התייחס היום (שני) בישיבת ועדת חוץ ובטחון לסוגיית האשראי המדיני שעוד נותר לישראל ואמר: "ישראל לא תעצור עד שחמאס יחוסל. שום לחץ לא ירתיע אותנו, גם אם נצטרך לאכול פיתות זעתר עם חומוס, כמו שמחבלי חמאס אוכלים במנהרות".

במהלך הישיבה הייתה סקירה מפורטת של הנגבי שאמר כי ישראל וארה"ב מנהלות שיחות פתוחות מפורטות ושקופות עם בכירי הממשל בארה"ב ובכירי הצבא האמריקני. הנגבי אמר לחברי הכנסת כי לדעתו ארה"ב מבינה שישראל הולכם עם הפרויקט לחיסול החמאס עד הסוף גם אם זה ייקח שנה ואף יותר.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין אמר בתום הדיון: "אנחנו כבר ביכולת ובמצב לחימה אחר לגמרי מימי הלחימה הראשונים וכעת עלינו ליצור סדר נכון ומתודיקה יעילה בגופי הממשל, המגוייסים לטובת ניהול המדינה בעת לחימה".

לדברי אדלשטיין, "על מנת לוודא רצף תפקודי יעיל, דרוש גוף אחד שיתכלל את כל תפעול הלחימה בכל היבטיה - הביטחוניים, הכלכליים, המדיניים, ההסברתיים והחברתיים. אני מציע כי המל"ל יקבל את המנדט לעשות כן, ואני קורא מכאן לראש הממשלה לפעול במהירות ולהטיל את התפקיד על המל"ל".

צחי הנגבי ועדת חוץ וביטחון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד