ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
סיבת המוות לא ידועה

אחותו הבכורה של דונלד טראמפ מתה בגיל 86

אחותו הבכורה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מתה בגיל 86. אחותו שהיתה שופטת בבית המשפט לערעורים נמצאה מתה בדירתה במנהטן. שלושה מארבעת אחיו של הנשיא לשעבר הלכו לעולמם

אחותו הבכורה של דונלד טראמפ מתה בגיל 86
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

אחותו הבכורה של דונלד טראמפ, מריאן טראמפ בארי, מתה בגיל 86. היא היתה שופטת בית המשפט הפדרלי לערעורים, היא נמצאה מתה בדירתה באפר איסט סייד, מנהטן, בשעה 4 לפנות בוקר ביום שני. סיבת המוות שלה עדיין לא ידועה והחוקר הרפואי של ניו יורק פתח בחקירה.

טראמפ ומריאן היו קרובים זה לזה כשהרחיב את אימפריית הנדל"ן שלו והתמודד לנשיאות. אבל סדקים הופיעו במערכת היחסים שלהם כאשר אחייניתו של טראמפ מרי פרסמה קלטת שמע של מריאן שאמרה על אחיה כי 'אין לו עקרונות' ו'אתה לא יכול לסמוך עליו' .

אחותו הגדולה של הנשיא אמרה גם על דוחות מודיעין כי "הוא לא קורא" אותם. היא ציינה כי כמה מהישגיו היחידים הם "חמש פשיטות הרגל" שלו.

עם זאת, רשת ABC דיווחה שהשניים יישרו את מערכת היחסים שלהם ונפגשו במגרש הגולף של טראמפ בקיץ.

בארי מונתה על ידי הנשיא לשעבר ביל קלינטון כשופטת בכירה בבית המשפט לערעורים ב-1999.

היא פרשה ב-2019 בגלל חקירה שבדקה האם הייתה לה מעורבות כלשהי בעסקאות מס ופיננסיות לכאורה של משפחת טראמפ. החקירה נסגרה ללא מסקנה כאשר היא פרשה.

שלושה מארבעת אחיו של הנשיא לשעבר הלכו לעולמם. אחיו הצעיר רוברט מת באוגוסט 2020 בגיל 71 ופרד טראמפ מת מהתקף לב ב-1981 בגיל 42.

גרושתו של טראמפ, איוונה טראמפ, מתה ב-2022 בגיל 73.

דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד