ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
לא להתעצל עם האזעקה

גנבי הרכב לא נחים: אזור המרכז על הכוונת

המלחמה לא גורמת לגנבי הרכב ללכת לנוח: הם יותר מתוחכמים, יותר נועזים ויותר אלימים. ערנותם של אזרחים הביאה למעצרים של חשודים וכן העובדה שהמשטרה ערנית כיום לכל אירוע 

גנבי הרכב לא נחים: אזור המרכז על הכוונת
מרדף משטרתי צילום: טראקדייז

אם חשבתם שהמלחמה והשמירה על גבולות המדינה גרמה לגנבי הרכב לצאת למנוחה, כדאי שתשימו לב היטב: גנבי הרכב לא נחים ולא נרתעים. ואם אתם גרים בבני ברק, רמת גן וסביבותיה כדאי  לרכב, לא להשאיר אותו עם מנוע עובד ללא השגחה ולא להתעצל עם האזעקה. כך, בכל הדיווחים אודות המלחמה קל מאוד לפספס דיווחים על תעוזה של גנבי רכב שעדיין עובדים בגוש דן וככל הנראה נטפלים לאזור בני ברק, רמת גן וגבעתיים.

השבוע לדוגמה פרסמה המשטרה שברחוב ביאליק ברמת גן, רחוב סואן במיוחד, נגנב רכב. בגלל המצב הבטחוני השוטרים יצאו למרדף בכביש 5 עד שתפסו את הגנב, בן 49 תושב קלקיליה. בסוף החודש הקודם, בזמן שהמלחמה משתוללת התקבל במשטרת גבעתיים דיווח על רכב חשוד ברחוב קק"ל בעיר שיושביו "בחנו את הסחורה" ברחוב. המשטרה הגיעה למקום במהירות ותפסה שלושה שוהים בלתי חוקיים ברכב בליוויי אישה מיפו. הרביעיה כבר הספיקה לגנוב רכב בעבר ונתפסה לפני שהספיקה לגנוב עוד רכבים.

בתחילת החודש הנוכחי התקבל במשטרה דיווח על גניבת יונדאי ברחוב שרה אהרונסון ברמת גן ,מה שגרם לשוטרים למהר לנתיב התחבורה העיקרי לשטחים: כביש 5, שם הם איתרו את הרכב בנסיעה והורו לו לעצור. הנהג תושב טייבה בן 32 החל לנגח את ניידות המשטרה ובסוף נעצר.

המסקנה שלנו? המלחמה כאמור לא גורמת לגנבי הרכב לתלות את הכלים וללכת לנוח: הם יותר מתוחכמים, יותר נועזים ויותר אלימים. כפי שניתן לראות, ערנותם של אזרחים הביאה למעצרים של חשודים והעובדה שמשטרת ישראל ערנית כיום לכל אירוע תורמת לפתרון מהיר מאוד שכולל מרדף אחרי הגנב ותפיסתו. לכן כדאי לפקוח עיניים וגם לזכור שהעובדה שיש מלחמה אינה תרוץ לא לנעול את המכונית או להשאיר את המנוע עובד כדי "לקפוץ לחנות לדקה לקנות משהו קטן" - גנבי הרכב מחכים לשעת כושר גם במלחמה.

 

גנבים גניבת רכב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד