י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נותרנו לבד בעולם!"

נגד השעון: אח אחד נפטר, את שלושת האחרים ניתן עדיין להציל

"נותרנו לבד בעולם!": בני המשפחה פונים לעם ישראל בבקשה להושיט יד ולהחזיק את הילדים שהתייתמו ממי שהיתה להם לאם

נגד השעון: אח אחד נפטר, את שלושת האחרים ניתן עדיין להציל
בית חולים. אילוסטרציה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפטירה הפתאומית של בילא שטרן ע"ה חשפה את סיפורם הבלתי ייאמן של 3 ילדים חולים שאבדו את אחיהם התינוק, בעודם נאבקים על חייהם שלהם.

ההורים מאושפזים בבית חולים ולא מתפקדים כלום, תינוק אחד נפטר, 3 ילדים חולים. וכעת גם המשענת האחרונה נפטרה בפתאומיות, הם נזרקו באחת לתהום, חיי גיהנום מזוויעים שחובה יהודית מוסרית ואנושית להצילם דחוף!

פטירתה הפתאומית היא לא רק טראומה לילדיה, אלא גם טרגדיה מחרידה לשלושה נכדים שגדלו אצלה בבית: מלכה, יצחק דוד ושמואל בנימין. ההורים שלהם – ביתה של ביילא ובעלה - חולניים, מאושפזים המון ולא מסוגלים לתפקד בכלל, וביילא הסבתא מגדלת אותם כאמא ממש.

שלושת הילדים חזרו מהלימודים כרגיל לביתם האהוב, ונחתו ישר להכנות להלוויה. הם היו המומים. חיפשו את סבתא, צעקו ובכו בהיסטריה. שמואל בנימין השתולל ודרש שסבתא תכין לו את האוכל שהוא אוהב... כל מי שהיה שם בכה איתם. ילדים קטנים שבבוקר יצאו מבית חם עם חיבוק ונשיקה וברגע אחד חרב עליהם עולמם.

"הילדים האלו חייבים טיפול רפואי צמוד בכדי לחיות" אומר אחד "היא העניקה לילדים חום, אהבה ומסירות הרבה מעבר לאמא רגילה. שמואל בנימין חולה לב מלידה, הוא עבר כמה ניתוחים ונמצא במעקב וטיפול קבוע, והיא זו שרצה ומבררת ולוקחת אותו לרופאים ולבתי חולים. אחד הילדים לומד בחינוך מיוחד, ובזכותה הוא פורח ומתפתח מעל ומעבר לציפיות. היה להם עוד אחות שגם נולדה חולה ובילא טיפלה בה באהבה. היא היתה ממש שבורה כשהיא נפטרה..." 

השכנה נכנסת ל'שבעה' ומספרת "בדיוק שבוע שעבר היא ספרה בהתרגשות על ההתקדמות של הילד הגדול שהנה אפשר כבר להוריד לו את מינון הטיפולים, ובאחת הכל נתקע".

עכשיו הילדים, שאין להם אבא ואמא – נותרו לבד בעולם! בני המשפחה פונים לעם ישראל בבקשה להושיט יד ולהחזיק את הילדים שהתייתמו ממי שהיתה להם לאם.

הם צריכים משפחה אוהבת ותומכת יותר מאבא ואמא רגילים.

מצילים את 3 הילדים הילדים שנותרו לבד ללא אבא וללא אבא >>>>

"הם יצטרכו המון המון עזרה כדי לגדול נורמלי." אומר הדוד. "בנוסף לטיפולים הרפואיים וההתפתחותיים השוטפים, חונכים, סיוע לימודי ועוד, שמצטברים להון תועפות מידי חודש, הילדים עברו טראומה מזעזעת. נקרע הלב לראות את הצער התהומי בעיניהם. הם מתגעגעים ובוכים לילות שלמים, וחייבים תמיכה משמעותית כדי להשתקם." 

בימים אלו מחפשים להם משפחות אומנה מתאימות, שיוכלו להעניק להם בית חם ולטפל בצרכיהם המיוחדים. בינתיים הילדים מבולבלים וחסרי ביטחון, וכל יום שעובר מוסיף טלטלות וטראומות מיותרות.

ועד הרבנים פתחו קרן חירום להצלת 3 הילדים ופונים לציבור בבקשה דחופה לסייע ולהציל את שלושת הילדים. בזכותכם מלכה, יצחק דוד ושמואל בנימין יזכו לבית חם, יקבלו טיפוח ואהבה ובעזרת השם יגדלו שמחים למרות כל הקשיים.

 מלכה, יצחק דוד ושמואל בנימין מתחננים אליכם: אל תשאירו אותנו לבד!>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד