י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במהלך הנסיעה

בניסיון להסוות את מעשיהם: השב"חים נכנסו לבני ברק - ותלו דגל ישראל

ארבעה שב"חים וגבר נוסף מג'לג'וליה נעצרו לאחר שגנבו אופנועים ברמת גן | בניסיון להסוות את מעשיהם, נוסעי הרכב תלו דגל ישראל בעת שנסעו בבני ברק | בתום חקירה הוגש כתב אישום נגד חמשת החשודים

בניסיון להסוות את מעשיהם: השב"חים נכנסו לבני ברק - ותלו דגל ישראל
הרכב בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע התקבל במשטרה דיווח על מספר חשודים שנכנסו לרכב סמוך לגדר ההפרדה ליד יישוב אלפי מנשה. המודיע חשד כי מדובר בשב"חים והמשיך בנסיעה אחריהם, תוך דיווח למוקד 100 כי הוא מבחין בכניסה לעיר בני ברק, אחד מנוסעי הרכב מוציא דגל ישראל ותולה על חלון הרכב.

שוטרי הסיור ויחידת האופנועים של תחנת בני ברק-רמת גן, החלו מיד בסריקות שבמהלכן איתרו את הרכב החשוד ברחוב שד' ירושלים ברמת גן. בבדיקה ראשונית עלה כי ארבעה מתוך 5 חשודים הינם שוהים בלתי חוקיים.

השוטרים עצרו את ארבעת השב"חים (15, 17, 18, 19) תושבי קלקיליה ואת נהג הרכב, בן 19 מג'לג'וליה, בגין קשירת קשר לפשע, שהייה שלא כחוק בישראל וגניבת רכב. בתום החקירה החשודים נכלאו.

חוקרי תחנת בני ברק- רמת גן המשיכו בחקירה שבמסגרתה נגבו עדויות והתחקו אחר פעולות החשודים. מהחקירה עלה כי תפקידו של החשוד מג'לג'וליה היה לנהוג ברכב ואחד מהקטינים שיתף עימו פעולה והעביר את האופנועים שתכננו לגנוב למקום מסתור.

בתוך כך, שני החשודים העבירו 2 אופנועים מס' שעות קודם לכן במטרה לגנוב אותם מרחובות הרא"ה ועלומים ברמת גן בזמן שהנהג הוביל את האופנועים הגנובים למקום המסתור.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ועם סיומה של חקירה, יח' התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד שני החשודים (בגיר מג'לג'וליה וקטין) בגין קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב, כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, הסעה ברכב של תושב זר השוהה שלא כדין, נהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח ונגד שלושה חשודים בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

שוהים בלתי חוקיים בני ברק גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד