ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"חמאס אחראי"

חריג: נתניהו גינה את ראש ממשלת קנדה

"הרג נשים, ילדים ותינוקות ברצועת עזה חייב להיפסק". אמר הלילה ראש ממשלת קנדה. נתניהו שסיים את ישיבת קבינט המלחמה הגיב לו: "חמאס, לא ישראל, הוא שצריך להיות אחראי על ביצוע פשע מלחמה כפול - פגיעה באזרחים תוך הסתתרות מאחורי אזרחים"

חריג: נתניהו גינה את ראש ממשלת קנדה
ג'סטין טרודו עם נתניהו צילום: Amos Ben Gershom/GPO

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו מתח הלילה (רביעי) ביקורת חריפה על ישראל, ואמר כי "הרג נשים, ילדים ותינוקות ברצועת עזה חייב להיפסק". הוא הוסיף ואמר, "אני דוחק בממשלת ישראל לנהוג באיפוק המירבי. העולם צופה - בטלוויזיה, ברשתות החברתיות. אנחנו שומעים עדויות מדוקטורים, קרובי משפחה, ניצולים וילדים שאיבדו את הוריהם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לו כעבור זמן קצר בתגובה ארוכה באנגלית: "לא ישראל מכוונת בכוונה לאזרחים אלא חמאס שערף ראשים, שרף וטבח אזרחים בזוועות הקשות ביותר שבוצעו ביהודים מאז השואה".

עוד כתב נתניהו: "בזמן שישראל עושה הכל כדי להרחיק את האזרחים מפגיעה, חמאס עושה הכל כדי לקרב אותם. ישראל מספקת לאזרחים מסדרונות הומניטריים בעזה ובאזורים בטוחים, חמאס מונע מהם לצאת באיומי אקדח".

"חמאס, לא ישראל, הוא שצריך להיות אחראי על ביצוע פשע מלחמה כפול - פגיעה באזרחים תוך הסתתרות מאחורי אזרחים. על כוחות הציוויליזציה לתמוך בישראל בהבסת הברבריות של חמאס".

תקיפות בעזה חטיפה חמאס בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד