כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השתנו הזמנים

גפני אישר את 'אחים לנשק' - פינדרוס: "מה יעשו בכסף אחרי המלחמה?"

ועדת הכספים אישרה הקלות במס ל-118 עמותות, בהן עמותת אחים לנשק. פינדרוס תהה: "מדובר בעמותה פוליטית". גפני: "במצב הנוכחי זה נכון"

גפני אישר את 'אחים לנשק' - פינדרוס: "מה יעשו בכסף אחרי המלחמה?"
חה"כ משה גפני ואנשי אחים לנשק צילום: חיים גולדברג / פלאש 90

ועדת הכספים אישרה הבוקר (רביעי) הקלות במס ל-118 עמותות, בהן עמותת אחים לנשק שהוקמה במחאות נגד הרפורמה המשפטית וערכה מחאות נגד הציבור החרדי גם בבני ברק.

ח"כ יצחק פינדרוס פחות אהב את העובדה שגפני הכניס את העמותה להחרגה ואמר: "מדובר בעמותה פוליטית, אני בעד ההחרגה, השאלה אם יש ניגוד עניינים, ומה יהיה עם הכסף לאחר המלחמה?".

אורעד מרשות המיסים הגיב: "הפעילות שלה כרגע רק למאמץ המלחמתי, הם חתומים על התחייבות, כולם ממוקדים כרגע במאמץ המלחמתי. האישור שלהם מומלץ לחצי שנה, ואנחנו בודקים. יש לעמותה רואי חשבון, יש התחייבות של העמותה".

ח"כ ינון אזולאי אמר: "ראית את הפעילות שלהם עם זק"א? אני לא חושב שהיום צריך להיות חשבון, יותר מזה בתקופה הזו כולנו צריכים להיות מאוחדים לא משנה מאיזו עמותה, כל אחד שבא לעזרה אנחנו צריכים להושיט את היד, לתת חיבוק ולהמשיך ככה".

ח"כ גפני: "במצב הנוכחי זה נכון ואני חושב שצריך לעשות את זה".

איש אחים לנשק אמר בוועדה: "אנחנו פועלים חודש וחצי בסיוע אזרחי. בנינו מערכות בכלום זמן עם ההייטק. תודה לרשות המיסים, ותודה לכל חברי הוועדה על האישור".

מלחמת חרבות ברזל אחים לנשק משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד