כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מכין את הקרקע

גנץ: "גם אם נדרש להפוגה, לא תהיה עצירה בלחימה"

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס לסוגיית המגעים לשחרור החטופים ואמר: "גם אם נידרש להפוגה בלחימה כדי להחזיר את חטופינו, לא תהיה עצירה בלחימה". על הכספים הקואליציוניים אמר: " לא עושים קומבינות פוליטיות תוך כדי המלחמה"

גנץ: "גם אם נדרש להפוגה, לא תהיה עצירה בלחימה"
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ צילום: באדיבות המצלם

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ מסר היום (רביעי) הצהרה בקריה בתל אביב ואמר: "סינוואר חשב שיפרק את החברה הישראלית – וכשהוא רואה את מה שקורה, הוא מבין שהוא לא רק מפסיד בקרבות – הוא והחמאס יפסידו במלחמה. מי שחשב שיפורר אותנו – מפרק את החמאס.

כל פעם שאנחנו מוכיחים את עוצמתנו – סינוואר והחמאס נשברים. במלחמה הזו, צה"ל וכוחות הביטחון מוכיחים עד כמה אנחנו נחושים ומוכנים. היו שאמרו על צבא היבשה שהוא לא מאומן, שהדור שלא ידע את לבנון לא ידע לתמרן. לוחמי החי"ר והשריונרים שלנו יחד עם אחרים מוכיחים אחרת לגמרי".

גנץ הוסיף: "אני מבקש לחזק באופן אישי את הרמטכ"ל הרצי הלוי – שמנהל את הלחימה בנחישות ובקור רוח, ונותן לחיילים, למפקדים ולכל עם ישראל ידיעה שיש על מי לסמוך. חיילי צה"ל ממשיכים לפעול בעומק העיר עזה מול מי שהפכו את בתי החולים לחמ"לים שמהם נעשים פשעי מלחמה.

לא יהיו ערי מקלט, לא יהיו בתי מקלט. נגיע לכל מקום שנצטרך כדי למגר את רוצחי הילדים – מעל ומתחת לפני הקרקע. בעזה ובעולם. נגיע לראשי השלטון כמו שהגענו למוקדי השלטון", הדגיש גנץ.

גנץ העביר מסר מאיים לארגון הטרור חיזבאללה ואמר: "ומה שאנחנו עושים באפקטיביות בדרום – יכול לעבוד אפילו טוב יותר בצפון, ככל שנידרש."

גנץ התייחס לאפשרות שישראל תצטרך להסכים להפסקת אש זמנית במסגרת עסקת חטופים ואמר: "אני מבקש להדגיש: גם אם נידרש להפוגה בלחימה כדי להחזיר את חטופינו, לא תהיה עצירה בלחימה ובמלחמה עד שנשיג את מטרותינו. אנחנו ממשיכים בכל המאמצים כדי להשיב את כל הבנות והבנים לגבולם. זו לא סיסמה – זו עובדה".

עוד אמר: "אנחנו נמצאים במלחמה, אבל בחלוף 40 ימים, אנחנו צריכים להיכנס לשגרת מלחמה. אני מבקש לקרוא מכאן לכל האזרחים – לצד ההישמעות להנחיות, והמשך התרומה בצבא ובארגוני החברה האזרחית, להמשיך לקיים שגרה כלכלית ככל שניתן".

השר גנץ התייחס גם לסוגיית הכספים הקואליציוניים והבהיר: "לא מוכן לשימוש בכספים קואליציוניים למטרות שאינן קשורים לצורכי המלחמה. גם מול הטעונים שלכאורה כספים קואליציוניים מכסים דברים שגרתיים שלא היו להם מענה בתוך התקציב, אז נתכבד, נפתח את התקציב ונסדר את זה בתוך התקציב. לא עושים קומבינות פוליטיות תוך כדי המלחמה בשום נושא ועל ידי אף אחד".

בני גנץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד