כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"עד כאן"

יאיר שרקי הותקף והאשים את ינון מגל: "זה עליו"

שרקי צייץ כי ישב לארוחת צהריים עם אחיו שיצא לחופשה מהמילואים, כשלפתע אדם זר תקף אותם. "מגרונו צועק את הרעל והטקסטים שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. ההסתה הזאת עליו". מגל הגיב: "את גלית "מוצצי דם" גוטמן ואמנון "אלימות המתנחלים" אברמוביץ' הוא מעולם לא גינה"

יאיר שרקי הותקף והאשים את ינון מגל: "זה עליו"
יאיר שרקי/ינון מגל צילום: אריה לייב אברמס/אבשלום ששוני, פלאש 90

יאיר שרקי, עיתונאי חדשות 12, הותקף היום (רביעי) על ידי איש ימין בעת שישב לסעוד ארוחת צהריים עם אחיו שיצא לחופשת סוף שבוע מהמילואים.

שרקי כתב בטוויטר: "יושב לצהריים עם אחי הלוחם שיצא לאפטר מהמילואים. כבר בהתחלה שומעים משולחן ליד מישהו שמנסה להתגרות 'ערוצי התבהלה'. התעלמנו".

לדבריו, "הבנאדם סיים לאכול וניגש אלינו. התחיל שוב לצעוק ולאיים באלימות. מילא עליי, אבל על אחי. מגרונו צועק את הרעל והטקסטים שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. ההסתה הזאת עליו".

"גם בשגרה זה לא סביר", כתב שרקי, "אבל איזה איש מעוות צריך להיות כדי לראות לוחם עם נשק בזמן מלחמה ולהתחיל לצעוק עליו בגלל מקום העבודה של אחיו. תוצאה של הסתה רעילה ומחלחלת שיותר מידי זמן שתקו עליה. והכל במעטפת כאילו פטריוטית. עד כאן".

ינון מגל הגיב לשרקי בציוץ: "האיש יושב כל ערב, ומטנף על נתניהו בערוץ שהתגייס לקמפיין ההסתה להפלת רוה"מ תוך כדי מלחמה, ואח"כ מתבכיין שאנשים ברחוב שונאים אותו ואת הערוץ שלו. ואז עוד מגייס את אחיו הלוחם ומאשים אותי כדי לקבל לייקים. את גלית "מוצצי דם" גוטמן ואמנון "אלימות המתנחלים" אברמוביץ' הוא מעולם לא גינה".

ינון מגל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד