י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"קורא לשחרור החטופים"

שר החוץ סייר עם שר החוץ של האיחוד האירופי בקיבוץ בארי

מראים לעולם את הזוועות שביצע החמאס: שר החוץ אלי כהן סייר עם שר החוץ של האיחוד האירופי בקיבוץ בארי והציג לו זוועות טבח ה-7 באוקטובר. הביקור בא על רקע ביקורו של שר החוץ כהן בבריסל בשבוע שעבר יחד עם משפחות חטופים בקריאה חד משמעית מצד העולם, להמשיך ולתמוך במלחמתה של ישראל בארגון הטרור חמאס ושחרור 239 החטופים בעזה

שר החוץ סייר עם שר החוץ של האיחוד האירופי בקיבוץ בארי
שר החוץ אלי כהן עם מקבילו מהאיחוד האירופי צילום: רונן חורש, משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן סייר הבוקר (חמישי) בקיבוץ בארי יחד עם הנציב לנושאי חוץ (שר החוץ) של האיחוד האירופי ג'וזפ בורל. השניים נפגשו עם חברי הקיבוץ ונציגי דובר צה"ל שסיפרו על חדירת מחבלי החמאס לקיבוץ ב-7 באוקטובר.

הביקור של בורל מגיע לאחר ביקוריהן של נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין ונשיאת הפרלמנט האירופי רוברטה מצולה.

שר החוץ בורל אמר: "אני כאן כדי לחלוק את הצער והכאב ולהדגיש את הסולידריות של האיחוד האירופי עם העם בישראל, שום דבר לא מצדיק את מה שחמאס עשה כאן, רצח וחטיפה של ילדים, נשים, וזקנים. אני קורא לשחרורם המיידי של כל החטופים. אנחנו תומכים באופן חד משמעי בזכותה של ישראל להגן על עצמה בכפוף לחוק והדין הבינלאומי. החמאס חייב להיות מובס".

שר החוץ אלי כהן אמר: "ישראל תמשיך במלחמה כל שיידרש עד שנמוטט את שלטון חמאס ועד שנחזיר את כל 239 החטופים חזרה איתנו. אנחנו מבקשים מהקהילה הבינ״ל לתמוך בישראל במטרה לשחרר את עזה מהחמאס".

כהן הוסיף: "יש רק גורם אחד שאחראי למלחמה והוא ארגון הטרור חמאס, הגרוע מארגון דעא"ש. לביקורו של שר החוץ של האיחוד האירופי חשיבות גדולה בהמשך התמיכה בינלאומית לזכותה של ישראל להגן על עצמה. העולם הנאור חייב להבין אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור: The west is next".

מלחמת חרבות ברזל אלי כהן בארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד