כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"בזבז משאבי ציבור"

טען להסכם סודי בין בני הזוג נתניהו וחויב בחצי מיליון ש"ח

דוד ארצי חויב לשלם למעלה מחצי מיליון ש"ח פיצויים לאחר שטען שקיים הסכם סודי בין הזוג נתניהו | הוא גם ישלם למדינה פיצוי על "בזבוז זמן ומשאבי ציבור"

טען להסכם סודי בין בני הזוג נתניהו וחויב בחצי מיליון ש"ח
ראש הממשלה נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

בית המשפט חייב את דוד ארצי, לשעבר יו"ר מכון היצוא, לשלם למעלה מחצי מיליון שקל פיצויים לאחר שלפני שנתיים טען שיש הסכם סודי בין בני הזוג נתניהו שלפיו הוא חייב לשתפה בכל החלטה, ושההסכם נחתם על ידי דוד שמרון. בין היתר ישולמו גם למדינה 50,000 שח בגלל שגרר את בנימין נתניהו לעדות, ו"בזבז זמן ומשאבי ציבור".

בזמנו פורסם סרטון בו מעיד המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר דוד ארצי, כי ראה חוזה שערך עו"ד דוד שומרון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו. לדבריו, בחוזה מוסכם כי שרה היא זו שתאשר את מינוי ראש המוסד, הרמטכ"ל, וראש השב"כ.

לאחר פרסום הסרטון סיפר ארצי כי לפני שנים היה מקורב מאוד לנדבנית הידועה גיטה שרובר ז"ל, שפרקליטה היה לא אחר מדוד שמרון בן משפחתו של ראש הממשלה. "יום אחד היא אומרת עוד מעט יבוא מישהו שהוא איש לא חכם, ואיש שאני לא מעריכה, אבל אבא שלו, ארווין, ביקש ממני שאני אעזור ואני מעסיקה אותו בריטיינר קבוע בסכום גבוה מאוד. הנה הופיע דוד שמרון, היא הכירה ביני לבינו, הוא היה מולה מאוד מפוחד וככה עברו כמה חודשים, אולי שנה. יום אחד הוא מצלצל אליי, הוא נשמע לי בטלפון מאוד נרעש, שאל אם אפשר להיפגש אמרתי כן".

בשיחה, כך הוא מספר, שמרון "עומד מולי עם דמעות ואומר 'דוד היא פיטרה אותי. האיש היחיד שיכול לשכנע אותה שאני אמשיך זה אתה'. אז להפתעתי מהתיק שלו החום המרופט הוא מוצא לי הסכם ואומר 'אני לא טיפש, אם ביבי ושרה נתניהו לקחו אותי לעשות להם חוזה, אז מישהו כמו ראש ממשלה מעריך אותי. הוא מוציא לי את ההסכם ונותן לי לקרוא. ההסכם עסק גם בנושאים לוגיסטיים כמו מסעדות, ספר, וכו'. אז הגעתי לסופו של ההסכם וכתוב שהגב' מאשרת את הרמטכ"ל, את ראש השב"כ ואת ר' המוסד. זה היה סעיף אחד לפני האחרון, ההסכם היה 15 עמודים".

בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד