י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אחרי הסערה

ח"כ דיסטל מתהפכת: "נתניהו חייב להישאר במלחמה – אין כשיר ממנו"

השרה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן התראיינה אחרי הסערה שנוצרה בעקבות התכתבות שנחשפה - בה כתבה כי "נתניהו הוא לא המלאך שפעם הערכתי". דיסטל אמרה: "נתניהו חייב להישאר. הוא עושה עבודה פנומנלית"

ח"כ דיסטל מתהפכת: "נתניהו חייב להישאר במלחמה – אין כשיר ממנו"
שרי הממשלה במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן שהתפטרה לפני כחודש מהממשלה ומכהנת כעת כחברת כנסת מטעם 'הליכוד', התראיינה לראשונה מאז נחשפה ביום רביעי התכתבות פרטית איתה, בה כתבה על ראש מפלגתה ראש הממשלה בנימין נתניהו - "הוא לא המלאך שפעם הערכתי".

חברת הכנסת דיסטל אטבריאן אמרה בריאיון לינון מגל ב'ערוץ 14': "אני שואלת את עצמי מאתמול בערב ועד עכשיו מה עבר עליי, הרבה דברים לא דאגו לצטט. נתניהו חייב להישאר במלחמה. אין כשיר ממנו. הוא עושה עבודה פנומנלית. אין בן אדם במפה הפוליטית שיכול לעמוד באירוע שאף אחד מאיתנו עדיין לא מצליח לעכל בכלל. אני זוכרת את בנט כראש ממשלה מאבד את זה לחלוטין באחת המליאות כשהיינו באופוזיציה. אני לא אומרת שבנט חלש אבל המשחק הזה קשוח. בטח עכשיו".

עוד הוסיפה: "אני בבוקר של הטבח בשנייה הפכתי לבן אדם אחר, ראיתי את כל מה שלא ראיתי. הקדוש ברוך דיבר אלינו בחרון אף ואני הקשבתי לו, אנחנו עומדים על סף תהום, אנחנו רואים מה קורה בעולם, ומה אנחנו עושים מושכים לאחד את השני את השיער ולא לומדים. הפניתי את האצבע אליי ונחרדתי שפילגתי ושיסיתי, זה לא שאני מאמינה במלחמות, היום אני יותר ימנית מאי פעם – כל המלחמות שניהלתי היו צודקות 100 אחוז, לא חוזרת בי אבל הדרך, לא לזהות את התהום ולא לראות את העם ולהגיד פה אני עוצרת".

"אני הולכת לפתוח על מה שעברתי במשרד ההסברה. זה לא נתניהו זה הסביבה הקרובה אליו יש שם כמה יועצי אחיתופל. הייתה שם בעיה ביורוקרטית קשה ואני סותמת את הפה. אני לא מדברת על מה שהיה שם, המסרים חשובים מאוד. אני לא ניר חפץ ואני לא גדעון סער ובוגי יעלון. אני לא מהאנשים שכשנתניהו לא מתנהג אליי יפה הוא המנהיג הגרוע בעולם", אמרה.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד