כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אינו כשיר ואינו ראוי"

מפתיע: מגיש 'ערוץ 14' מתהפך על נתניהו

"אני תמכתי בראש הממשלה נתניהו בכמה שנים האחרונות, חשבתי שלפחות בהיבט של הבטחון הוא האדם הנכון במקום הנכון. אחרי השבעה באוקטובר הבנתי שטעיתי". כך אומר איש התקשורת שי גולדן המגיש ב'ערוץ 14' 

מפתיע: מגיש 'ערוץ 14' מתהפך על נתניהו
נתניהו במרכז הרב צילום: גרובייס הפקות

לא רק גלית דיסטל אטבריאן. מגיש 'ערוץ 14', שי גולדן, שתמך והגן בשנים האחרונות על ראש הממשלה, בנימין נתניהו יוצא נגדו בימים אלה - ימי מלחמת 'חרבות ברזל'.

בראיון ל'כאן תרבות' אומר גולדן: "הקצתי יקיצה פראית. מי שאחרי השבעה באוקטובר לא קיבל כאפה שהעירה אותו, אני לא יודע מה יעיר אותו בחיים האלה. זה אירוע מכונן בסדר גודל היסטורי של מדינת ישראל ושל העם היהודי".

שי גולדן. (צילום מסך ערוץ 14)

לדבריו, "יש תובנות שאפשר לזקק מהדבר הזה: אני למשל תמכתי בראש הממשלה נתניהו בכמה שנים האחרונות, חשבתי שלפחות בהיבט של הבטחון הוא האדם הנכון במקום הנכון. אחרי השבעה באוקטובר הבנתי שטעיתי".

גולדן ממשיך ותוקף את נתניהו: "האיש אינו כשיר לתפקידו ואינו ראוי לתפקידו. במבחן ההיסטוריה הוא נכשל באופן שיהדהד עוד עשרות שנים קדימה. האירוניה ההיסטורית של נתניהו היא שהוא רצה להיזכר כמגן עם ישראל, ומה ידברו עליו בעוד מאתיים שנה? רק על זה. במשמרת שלו קרה אחד ממעשי הטבח הנוראיים של העם היהודי".

שי גולדן ערוץ 14 בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד