כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נס מהלך

שבוע אחרי שנפצע קשה בפיגוע, אמן הקלרינט שב לנגן

רק לפני שבוע נפצע בפיגוע ירי בשומרון והובהל במסוק במצב קשה לבית החולים וכבר אמש התייצב מגן הקלרינט הלל חריר לשמח חתן וכלה עם הכלי האהוב עליו 

שבוע אחרי שנפצע קשה בפיגוע, אמן הקלרינט שב לנגן
הלל חריר מנגן צילום: דוד קליגר

רק לפני שבוע הוגדר נגן הקלרינט הלל חריר ע"י הרופאים כפצוע קשה בפיגוע ירי בכביש שבין גיתית לאיתמר והנה כבר אמש הוא חזר לנגן ולשמח חתן וכלה.

כזכור, בלילה שבין חמישי לשישי שעבר כ"ה חשוון התרחש פיגוע ירי סמוך לחצות על הכביש בין איתמר לגיתית לעבר רכב. מהמקום פונו במסוק שני נפגעים זוג הורים בראשית שנות העשרים לחייהם שנפצעו באורח קשה ובינוני.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי סמוך לשעה 23:50 התקבל הדיווח על הפיגוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק ובניידת טיפול נמרץ לבי"ח בילינסון, צעיר כבן 21 במצב קשה, יציב, בהכרה עם פצעי ירי, וצעירה כבת 23 במצב בינוני ויציב, בהכרה עם פצעי ירי. תינוקת כבת חמישה חודשים שהייתה ברכב לא נפגעה.

חובש רפואת חרום במד"א, שחר אלוילי, סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי במושב גיתית ומייד יצאתי לכיוון הכניסה למושב, ראיתי רכב פרטי עם פגיעות ירי, נהג הרכב צעיר כבן 21 היה בהכרה מלאה וסבל ממספר פצעי ירי, האישה ישבה במושב האחורי ברכב ולידה כסא תינוק עם תינוקת כבת 5 חודשים, האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי ירי בגפיים, בדרך נס התינוקת לא נפגעה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותם למסוק שנחת בסמוך ופינינו אותם במסוק ובניידת טיפל נמרץ לבית החולים, כשמצבו של הגבר קשה והאשה בינוני."

הציבור התבקש אז להעתיר בתפילה עבור הלל בן אודליה ותהילה בת חנה שנפצעו בפיגוע, ובחסדי שמים בתיעוד שפרסם הלילה נגן הקלרינט דוד קליגר, נראה הלל חריר עומד על רגליו ומנגן בחתונה.

פיגוע ירי קלרינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד