ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אנחנו המחיר של שליט"

האב שבתו נרצחה בשמחת תורה מתנגד נחרצות לשחרור מחבלים

אביה של תפארת לפידות הי"ד שנרצחה במסיבה ברעים מתנגד לשחרור מחבלים על דם על הידיים תמורת חטופינו. בראיון ל'ערוץ 14' אמר: "אני אומר את זה בלב כואב. אי אפשר לשחק פה בין דם לדם. שחרור מחבלים מביא את המוות לרחובות שלנו. מערכת המשחק חייבת להשתנות. הסיפור נגמר. גמרנו לסחור בדבר הזה, אין שחרורים"

האב שבתו נרצחה בשמחת תורה מתנגד נחרצות לשחרור מחבלים
אוהד לפידות צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

אוהד לפידות, תושב חריש, אביה של תפארת הי"ד בת ה-23 שנרצחה במסיבת הטבע 'נובה' סמוך לקיבוץ רעים בחג שמחת תורה והוגדרה כנעדרת במשך עשרה ימים, הגיע אמש (מוצ"ש) לאולפן 'הפטריוטים' בהגשת איש התקשורת ינון מגל ויצא נגד עסקת שחרור מחבלים עם חמאס בתמורה לשחרור החטופים.

לדברי האב השכול, "המסיבה והאירוע של שמחת תורה זה השחרור של גלעד שליט. אנחנו המחיר של השחרור של גלעד שליט – 1,400 איש", זעק בכאב, "כששחררו את גלעד שליט לי לא היה יח"צן שיצעק וידבר במקומי כי אני לא ידעתי שאני הבא בתור ושהמוות ידפוק אצלי בבית".

עוד הוסיף לפידות לזעוק: "גם את הרוצחים של הילדה שלי, שכרגע מוחזקים בתנאים לא תנאים ישחררו. אנחנו צריכים להגיד למשפחות באומץ ובכאב – אנחנו עומדים מאחוריכם. תעשו רעש בכל העולם, תפעילו את כולם, אבל אל תבקשו מאיתנו למסור את הילדים שלנו בשביל לשחרר את הילדים שלכם. זה לא הוגן לאף אחד", העביר מסר למשפחות החטופים.

"אני אומר את זה בלב כואב", הוסיף לסיכום: "אי אפשר לשחק פה בין דם לדם. שחרור מחבלים מביא את המוות לרחובות שלנו. מערכת המשחק חייבת להשתנות – אנחנו לא משחררים מחבלים עם דם על הידיים, הסיפור נגמר. גמרנו לסחור בדבר הזה, אין שחרורים".

מלחמת חרבות ברזל עסקת חילופי שבויים חמאס שחרור מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד