ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
שיתף כתבה וזכה לסיקור

יאיר נתניהו תוקף: "ערוץ תעמולה מחליא. כותרת מסיתה"

בנו של ראש הממשלה שיתף בשעות האחרונות כתבה שפורסמה 5 ימים לפני הטבח שבה נכתב כי צה"ל ושב"כ ממליצים להיטיב כלכלית עם עזה כד לשמר את השקט. בנוסף שיתף ביקורות נגד מערכות הביטחון, המשפט והתקשורת ו'זכה' לכתבה ב'ערוץ 12' | יאיר נתניהו תוקף בתגובה

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר נתניהו, ששוהה בימים אלה במיאמי שבפלורידה, ארצות הברית, שוב קומם עליו את התקשורת לאחר ששיתף לאלפי עוקביו מסרים נגד מערכת הביטחון, בית המשפט והתקשורת. נתניהו שיתף הודעות מקבוצות ימין שונות, בה בין היתר האשימו את הצבא ובית המשפט במחדל מתקפת הפתע של חמאס.

נתניהו הבן פרסם בחשבון הטלגרם שלו שאחריו עוקבים למעלה מ-13,000 איש/ה, צילום מסך מקבוצת טלגרם אחרת שבה נכתב: "איך שינה בג"ץ את הסדרי הביטחון והוראות הפתיחה באש בגבול רצועת עזה". "במאות מקרים בג"ץ שינה חוקים, כללים ונהלים למרות שהוא דחה כביכול עתירות שהוגשו לו", "קוראים לזה הונאת הציבור".

בהמשך נכתב באותה קבוצה: "בג"ץ תחילה מקיים דיון, לאחר מכן מנהל מו"מ מאחורי הקלעים ומגיע להסדר עם העותרים והמדינה ובסוף הם דוחים את העתירה. כך זה קרה עם שינוי הוראות הפתיחה באש בגבול עזה. זה מה שהביא למצב שמחבלים הגיעו עד לקו הגדר ועשו ככל העולה על רוחם".

הפוש ב'ערוץ 12'.

יאיר נתניהו שיתף גם התייחסות לדיווח ב'חדשות 12' לפיו התצפיתניות בגבול עזה התריעו מפני התרחשויות חריגות בקרבת הגדר, אך המפקדים לא הקשיבו להם. "דרג הפיקוד בצה"ל מנותק מן החיילים, עם יהירות, שאננות ומסוכנות", פרסם.

בנו של ראש הממשלה גם שיתף כתבה שפורסמה ב'כאן חדשות', חמישה ימים לפני הטבח והחטיפה, שבה מדווחת גילי כהן כי "המסר של שב"כ ושל צה"ל לדרג המדיני: כדי לשמר את השקט ברצועה - צריך להמשיך הפעולות כלכליות עבור עזה".

מי שדיווח ראשון על הפרסומים של יאיר נתניהו, היה אתר 'N12' של 'ערוץ 12'. נתניהו לא נשאר חייב וכתב הלילה: "ערוץ תעמולה מחליא. כותרת מסיתה של "תוקף את הצבא והשבכ", אל מול מה שהעלתי במציאות - תמונת מסך מכתבת ארכיון של ערוץ כאן מלפני המלחמה. לא כתבתי או הוספתי מילה משל עצמי!".

התגובה הזועמת של נתניהו.

יצוין כי במסיבת העיתונאים אמש לצד השרים יואב גלנט ובני גנץ, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לשאלות הפוליטיות שהציפו הכתבים והטיח בהם בזעם: "אני פשוט נדהם. חיילינו נלחמים בעזה, נופלים בקרב, משפחות החטופים בסיוט ענק וזה מה שיש לכם לעשות? יהיה זמן לפוליטיקה".

יאיר נתניהו מלחמת חרבות ברזל ערוץ 12 הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד