כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
למעלה מ-70 אלף מפונים

ביום רביעי: הביטוח הלאומי יעביר מענקים לעשרות אלפי ישראלים

למעלה מ-70 אלף זכאים יקבלו את מענק האכלוס ביום רביעי הקרוב | כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי העביר משרד התיירות לביטוח הלאומי רשימה ובה כ-78 אלף מפונים השוהים בבתי המלון

ביום רביעי: הביטוח הלאומי יעביר מענקים לעשרות אלפי ישראלים
מאגר פרטי צילום: יוסי ריינר

למעלה מ-70 אלף זכאים יקבלו את מענק האכלוס ביום רביעי הקרוב: כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי - משרד התיירות העביר לביטוח הלאומי רשימה ובה כ-78 אלף שוהים בבתי המלון. 

במהלך סוף השבוע הביטוח הלאומי הקדיש את הזמן להצליב ולטייב את הרשימות הללו מול ההצהרות שהתקבלו במערכת באתר הביטוח הלאומי. 

עד כה נמצא, כי מעל ל-13 אלף רשומות שהגיעו לביטוח הלאומי היו שגויות ובלתי ניתנות לזיהוי והביטוח הלאומי יעבירם לבדיקת חוזרת במשרד התיירות. כמו -כן, נמצא כי 11 אלף מפונים שהו בבית מלון ובמקביל ביקשו מענק אכלוס. 

במהלך הלילה ומחר (שני) הביטוח הלאומי ימשיך בטיוב הנתונים של אוכלוסיה זו ובדיקה אם חלקם שהו מחוץ למלון בחלק מהתקופה המדוברת.

בביטוח הלאומי מדגישים כי ישנם אנשים מתוך ה-11 אלף ששהו במלון, אך לא לתקופה רצופה אלא בחלקיות מסויימת - והם יהיו זכאים על התקופה בה שהו מחוץ למלון.

כאמור, הערכה בשעה זו, כי למעלה מ-70 אלף מפונים יקבלו את מענק האכלוס לאחר כל ההצלבות.

יש לציין, שהליך ההצלבות ואימות המידע סבוך, אך מהביטוח הלאומי נמסר כי יעשה כל מאמץ להעביר לכל הזכאים את התשלום שיראה אוטומטית בחשבונם עד יום רביעי הקרוב ה-22/11.

 

מענק כספי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד