כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
למען המערכה

ב'למענכם' חילקו שמיכות לחיילים בעוטף

בהזמנת מפקד המשר"פ: ראשי ארגון 'למענכם' סיירו בבסיסים בעוטף ישראל במטרה להדק את שיתוף הפעולה של הארגון וצה"ל

ב'למענכם' חילקו שמיכות לחיילים בעוטף
הרב ערבליך והחיילים צילום: באדיבות המצלם

מאז פרוץ המלחמה בדרום, ארגון 'למענכם' התגייס למען המערכה, והעמיד את כל המערך שלו לטובת סיוע לחיילים ולאזרחים שנפצעו, תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם ומעניק סיוע והכוונה לכל אזרח ישראלי הזקוק לכך.

השבוע, מפקד המרכז לשירותי רפואה בחיל הרפואה, אל"מ ד"ר ארז קרפ, הזמין לסיור עבודה בעוטף ישראל את הנהלת ארגון למענכם - הרב יוסי ערבליך, יו"ר הארגון וחתן אות הנשיא, יו"ר אגודת הידידים בני שטינמץ, ד"ר בני דוידזון מנהל המערך הרפואי ועמית גבע-כרמלי סמנכ"לית קשרי חוץ.

במהלך הסיור, שנערך במטרה לעמוד מקרוב על הצרכים של הפצועים, וכדי להדק את שיתוף הפעולה בין הארגון לצה"ל, נפגשו ראשי 'למענכם' עם צוותי הרפואה והעזרה הנפשית של צה"ל אשר פועלים ללא לאות מתחילת הלחימה למען בריאותם הפיזית והנפשית של חיילי צה"ל. חברי הנהלת הארגון חילקו במהלך הביקור שמיכות 'פליז' חמות לחיילים, מתנת ידידי 'למענכם' לקראת הימים הקרים המתקרבים.

חברי המשלחת התרגשו מאוד לפגוש בסיור חובש פלוגתי שבשבת השחורה, ניהל בגבורה במהלך שלוש וחצי שעות את הטיפול בפצועים בבסיס תחת אש, ורופא שיניים צבאי שטיפל בפצועים בשטח לחימה והציל את חייהם. קב"ניות שמעניקות עזרה רגשית ונפשית ומלוות את כוחות הביטחון וצוותי הרפואה בבי"ח ברזילי סיפרו לראשי 'למענכם' כי למרות שכבר חודש וחצי הם תחת מתקפות טילים הם ממשיכים לתת את הטיפול הרפואי המקצועי הטוב ביותר לחיילים ולאזרחים הפצועים.

חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם': "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. התרגשנו לראות את מיטב בניו ובנותיו של עם ישראל, עם מורל גבוה, ומוטיבציה מדהימה למלא את המשימה שהוטלה עליהם – להשמיד את ארגון הטרור חמאס-דאעש ולשמור על הבית. כל בקשתם של החיילים הייתה שהעורף ימשיך להיות מאוחד. אני יחד עם כל חברי הארגון מצדיע לכם. יחד ננצח!".

 

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד