כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשמאל לועגים ומשמיצים

השף המפורסם התפכח ועבר צד: "מתבייש ומבקש סליחה"

"ב-7 לאוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים". כך השף המפורסם מאיר אדוני בפוסט שגרר נגדו תגובות ארסיות ומרושעות ממחנה השמאל כולל מעיתון 'הארץ' 

השף המפורסם התפכח ועבר צד: "מתבייש ומבקש סליחה"
הבית בו אותרה גופתה של ליאל חצרוני הי"ד צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

מאיר אדוני, מבכירי השפים בישראל, פרסם פוסט אמיץ שבו עדכן את רבבות עוקביו על המהפך שחולל בו הטבח הברברי שביצעו מחבלי חמאס בחג שמחת תורה.

"אני. מאיר אדוני. בן לאמא סימה ואבא מנחם! יליד 1973. מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום! 30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורווגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא ל8 ילדים. הבכור בן 22 והקטן שנתיים. חלמתי חלמות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ובאהבה! עולם שלא קיים ליהודי וישראלי", כתב אדוני.

מאיר אדוני. (צילום מתוך פייסבוק)

הוא הוסיף והכה על חטא: "שילמתי מחיר ענק, אישי על האמונות הללו! הטיחו בי דברים נוראיים. הפסדתי לקוחות וקמפיינים. אבל נאחזתי בטימטום ההזוי שרציתי להאמין בו. ב-7 לאוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים!".

עוד בנושא:

"ממלא אותי ונותן לי כוחות" • השף המפורסם הפתיע עם תמונה ברשת וריגש

לסיום כתב אדוני, "מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל. מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו! אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהם! עם ישראל חי לנצח נצחים!!!".

'הארץ' ואנשי השמאל לעגו - אדוני לא נשאר חייב

בעיתון 'הארץ' פרסמו כמובן בתגובה טור לעגני תחת הכותרת "מאיר אדוני מת, מאיר אדוני החדש נולד כימני: ה"התפכחות" של השף הנודע". גם ברשתות החברתיות פורסמו תגובות ארסיות ומרושעות נגד השף המפורסם שהעז לעבור לצד השני ולגנות בחריפות את מחנה השמאל והשלום המדומה. אדוני הגיב בפוסט נוסף, בו כתב בין היתר: "כמות התגובות שקיבלתי מאנשים שעד לפני רגע השתייכתי אליהם. כאלו שתמיד בזו לתגובות שכאלו כל עוד הם הגיעו כביכול מהצד השני של המתרס. אל תעלבו אבל בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה או משדר! מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי שהלכתי שבי אחרי הסיסמאות הנבובות לשלום! הובלתי וצידדתי בקמפיינים לטובת השלום... כמה הייתי חלק מההזייה שאנחנו אשמים! תמיד אשמים! כמה היה קל להאשים את הימין ולהגיד שהכל בגללם!".

 

עיתון הארץ מלחמת חרבות ברזל חמאס שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד