כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בתיאום עם ישראל

ירדן תקים היום בית חולים שדה בדרום עזה

‏ערוץ אל-חדת' מדווח שמשלחת מאיחוד האמירויות נכנסה דרך מעבר רפיח לרצועת עזה כדי להקים את בית חולים שדה של המדינה המפרצית בדרום הרצועה. גם ירדן צפויה להכניס היום לעזה מהקרקע ציוד וצוותים רפואיים על מנת להקים בית חולים שדה בדרום עזה

ירדן תקים היום בית חולים שדה בדרום עזה
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

לראשונה מאז תחילת המלחמה, ירדן צפויה להכניס היום לעזה מהקרקע ציוד וצוותים רפואיים על מנת להקים בית חולים שדה בדרום עזה. כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות. מהלך שנעשה בתיאום עם ישראל.

‏הלילה הציוד והצוותים הרפואיים נשלחו מירדן לישראל. משם הם יועברו למעבר ניצנה, בהמשך למעבר רפיח ומשם לדרום הרצועה.

כזכור, מאז תחילת המלחמה, חיל האוויר הירדני הצניח בתיאום עם ישראל פעמיים סיוע הומניטרי לבית חולים שדה הירדני שנמצא בצפון הרצועה והיה שם עוד לפני המלחמה.

בנוסף ‏ערוץ אל-חדת' מדווח שמשלחת מאיחוד האמירויות נכנסה דרך מעבר רפיח לרצועת עזה כדי להקים את בית חולים שדה של המדינה המפרצית בדרום הרצועה.

לפני יומיים איחוד האמירויות הכריזו על כוונתם להקים שלושה מתקני התפלת מים בדרום הרצועה, אחרי שכבר הודיעו כי ישלחו בית חולים שדה לעזה. מדובר בהצהרת כוונות מצד המדינה המפרצית שמתכוננת גם ליום שאחרי המלחמה. כך פורסם בכאן רשת ב.

גורם שמעורה ביחסים בין הפלסטינים לבין האמירויות ששוחח עם כאן חדשות סבור כי האמירותים מכינים את הקרקע גם ליום שאחרי המלחמה. אפשר להעריך שיש פה גם זיהוי הזדמנות וגם ניסיון לתת קונטרה להשפעה הקטרית הגוברת בעזה בשנים האחרונות.

חמאס עזה ירדן איחוד האמירויות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד