כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בדיון בכנסת

השר אמסלם זעם: "פקידה שחושבת שהיא ראש הממשלה"

הוא זעם על מנהלת רשות החברות בטענה שהיא מתדרכת נגדו |לאחרונה התלוננה רוזנבוים כי הקשר היחיד עם לשכתו כולל דרישות בלתי פוסקות לקידום מינויים

השר אמסלם זעם: "פקידה שחושבת שהיא ראש הממשלה"
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדיון שנערך בכנסת היום תקף השר אמסלם את מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים בטענה שהיא "מתדרכת נגדי ומפיצה נגדי כתבות מכפישות בתקשורת". הוא זעם עליה מול כולם ואמר לה בתקיפות "מה שר עושה מול פקידה שחושבת שהיא ראש הממשלה והסגן שלו?"

בתגובה לכך ענתה לו רוזנבוים בחזרה ואמרה כי "זו לא העת לפוליטיקה". לפני כשבועיים פנתה רוזנבוים, לשר דוד אמסלם וביקשה ממנו להיות ממוקד בעבודה המקצועית בתקופה זו ולא להיות עסוק במינויים אישיים. "אני כותבת את הדברים בכאב ובצער גדול, מציאות זו כאילו פסחה על כבוד השר ועובדי לשכתו. ה-6 באוקטובר וה-8 באוקטובר - חד הם", כתבה, "הדרך אותה דרך. הסטנדרטים אותם סטנדרטים, תוכנת ההפעלה היא אותה תוכנת הפעלה. כבוד השר, אנא ממך, אין זו העת לפוליטיקה. זו העת, לפחות עכשיו, לניקיון דעת, להתנהלות עניינית, אחראית, מקצועית ויעילה".

עוד כתבה כי "הקשר היחיד, והאינטנסיבי יש לומר, עם לשכתך כולל בעיקר שיחות סרק, ודרישות בלתי פוסקות שוב ושוב לקידום מינויים שחשובים לך". המאבק בין השניים מגיע בעקבות מחלוקת על שליטה במינויים. אמסלם התכוון לבצע שינוי משמעותי באופן מינוי הדירקטורים לחברות הממשלתיות, כשעל הפרק מינוי יושבי ראש לחברת החשמל ולנמל אשדוד.

 

חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד