כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גינויים חריפים

"מקרה חמור": קיצוניים תקפו חייל חרדי בבני ברק

החייל הותקף על ידי צעירים קיצוניים המשתייכים לחסידות קנאית ברחוב חגי בעיר | המשטרה צפויה לבצע מעצרים | העירייה: "בני ברק מוקיעה ומגנה בכל פה"

"מקרה חמור": קיצוניים תקפו חייל חרדי בבני ברק
ההתגודדות סביב החייל צילום: מתוך התיעוד

מספר חרדים קיצוניים התגודדו היום (שני) סביב חייל חרדי תושב בני ברק שחלף ברחוב חגי בעיר. הקיצוניים, המשתייכים לחסידות קנאית ואינם מתגוררים בבני ברק, השליכו חפצים לעבר רכבו של החייל וניסו לתקוף אותו. תושבים שעברו בסמוך בלמו אותם וגינו את המעשים.

המשטרה צפויה לעצור את החשודים בתקיפה ולהביאם לדין. "בדקות האחרונות הותקף חייל חרדי תושב העיר המשרת בצה"ל, על ידי מספר בני נוער הנמנים עם פלג קיצוני וככה"נ אינם תושבי העיר", נאמר בהודעת עיריית בני ברק שגניתה את התקיפה.

בעירייה הוסיפו כי "מדובר במקרה חמור אותו מוקיעה בני ברק ומגנה בכל פה! צוותי השיטור הונחו לפעול מיידית ולהביא למעצר החשודים ולנקיטת הליכים".

"בני ברק מוקירה ומעצימה את הלוחמים המוסרים נפש למען העם והארץ. אין ולא תהיה להתנהגות פסולה זו כל דריסת רגל בעירנו", הוסיפו בעירייה.

מהמשטרה נמסר כי במשטרת ישראל התקבלו היום שני דיווחים שונים על תקיפת שני חיילי מילואים ע"י תושבי המקום בבני ברק, עפ"י הדיווחים נזרקו לעברם חפצים ללא נפגעים. "מיד עם קבלת הדיווחים כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבדיקת נסיבות האירועים", אמרו במשטרה.

מלחמת חרבות ברזל חייל חרדי חיילים תקיפת חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד